Pretraži

Kako su nastali „GRWM“ videi i ko su trendseterke koje su proslavile ovaj popularni trend

Influence
1
Foto: Instagram printscreen/alix_earle
Društvene mreže, naročito Instagram i TikTok donele su u poslednjih nekoliko godina brojne bjuti, modne, ali i kulinarske trendove i proslavile brojne ličnosti koje su zahvaljujući ovim platformama dobile medijsku pokrivenost i veliku bazu pratilaca i fanova koji se broje u milionima.

KO SU TRENDSETERI GENERACIJE ZED?

Zvezda društvenih mreža, deo najpoznatije rijaliti porodice, modna ikona, donedavno najmlađa milijarderka sveta, jedna od sestara najpoznatijeg klana Džener-Kardašijan, ali i majka devojčice Stormi i sina Aira – Kajli Džener postala je prava senzacija još u ranim tinejdžerskim godinama.

S obzirom na to da je njen život bio pod budnim okom javnosti još u periodu kada je bila devojčica u osnovnoj školi, interesovanje za njen život je s godinama samo raslo. Jedna od najkontroverznijih članica porodica, za razliku od svoje rođene sestre Kendal, Kajli je rano počela da skreće pažnju na sebe, najpre estetskim korekcijama kojim je promenila svoj izgled, a o kojim je nerado govorila, a potom i vezama sa američkim reperima sa kojim je počela da se zabavlja dok je još uvek bila maloletna, a koji su bili znatno stariji od nje.

Ona je danas je jedna od najpraćenijih poznatih ličnosti na društvenim mrežama, a sve što ona uradi za kratko vreme postane pravi hit, te su hiljade obožavateljki spremne da isprate sve trendove koje mlada Kajli pokrene. Zahvaljujući svojoj bjuti kompaniji koja proizvodi šminku i kozmetiku i koju je pokrenula sa samo 17 godina, ova rijaliti zvezda je postala najmlađa milijarderka na svetu, a njenu šminku su devojčice kupovale u milionima.
Kao trendseterka u svom poslu, ova milenijalka predstavlja pravi društveni fenomen.  Medjutim nju svrstaju u one koji postavljaju trendove osobama starijim od 18 godina, a ko je danas trendsetter medju mladjima ili popularnije, generacije z?

ALIX EARLE JE NAJNOVIJA INTERNET SENZACIJA

U poslednjih par godina, TikTok je doživeo pravu ekspanziju, naročito među generacijom zed, te su na površinu isplivali brojni novi influenseri koji su na ovoj platformi stekli velike baze fanova. U poslednje vreme svojim sadržajem se proslavila 24-ogodišnja influenserka Aliks Erl. Nju na ovoj društvenoj mreži prati neverovatnih 6 i po miliona organskih pratioca, o čemu svedoče i pregledi na njenim video klipovima, od kojih svaki za samo nekoliko sati pređe milion pregleda.
Njena popularnost se vrlo brzo prenela i na Instagram, na kom američku influenserku danas prati više od 3 i po miliona ljudi, dok ona prati samo 793 ljudi, među kojima se izdvaja već pomenuta Kajli Džener, ali i naša najpopularnija influenserka Tamara Kalinić.
Mnogi smatraju da je za Aliksinu popularnost zaslužna njena transparentnost na društvenim mrežama, te je ona vrlo otvoreno pokazivala probleme sa izgledom sa kojima se nosi, ali i prikazivala život studentkinje, koji se sastoji od žurki, sređivanja i izlazaka, sa kojim su se mnoge devojke poistovetile. Takođe, Aliks je jedna od influenserki koja je proslavila popularni trend „get ready with me“.

JEDNA OD ZAČETNICA TRENDA „GRWM“ („Get ready with me“)

Aliks je počela da objavljuje videe na TikTok-u u februaru 2020. tokom prve godine na Univerzitetu u Majamiju. Njen prvi video prikazuje nju i njene drugarice kako pokazuju svoju odeću, napravljenu od kesa za otpatke. Ubrzo ona je došla na ideju da prikazuje svoju dnevnu rutinu, odnosno da dok se šminka i bira odeću deli zanimljive trenutke iz svog života.

Ona je kao deo ovog serijala pričala i o problemima sa kožom i aknama, kao i terapijom koju je pila da bi se izborila sa ovim problemom, kog nije krila od svojih pratioca. Kako je njena popularnost rasla, tako su i njeni videi spremanja postajali zanimljiviji s obzirom na to da su njeni fanovi imali priliku da je vide i kako se sprema za važnije događaje na koje je sve češće bila pozivana, ali i kako ostvaruje saradnje sa poznatim kompanijama, sklapa dogovore, putuje svuda po svetu, dok je njen život postajao san svake devojčice.

@alixearleTonights going to be a movie 🍾❄️♬ original sound – Alix Earle

OTVORENO GOVORI O PROBLEMIMA I NESAVRŠENOSTIMA

Leta 2022. Aliks je bila ponuđena saradnja sa jednim poznatim brendom, koju je ona najpre odbila zbog problema sa aknama o kom do tada nije javno pričala. Međutim, ovo ju je navelo da dublje razmisli o samom problemu i prikazivanju na društvenim mrežama, te je odlučila da istupi i snimi se bez ikakvih filtera i efekata i pokaže pravo stanje njene kože.

Njena iskrenost naišla je na odlične reakcije njenjih pratilaca, koji su ocenili njen sadržaj kao podsticajan, za razliku od mnogih tiktokerki koje su se trudile da prikriju sve svoje nesavršenosti. Upravo ovaj potez mlade tiktokerke je značajno uticao na njen rast na društvenim mreža i zahvaljujući ovome je Aliks stekla veliko poverenje svojih pratioca.

Ovo nije jedini put da je influenserka govorila o problemima sa kojima se susretala, te je jednom prilikom priznala da se borila sa poremećajem u ishrani i telesnom dismorfijom u srednjoj školi.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alix Ashley Earle (@alix_earle)

„EFEKAT ALIKS ERL“ I „ŠTA BI ALIKS URADILA“?

Rastuća popularnost mlade influnserke dovela je do takozvanog „efekta aliks erl“ u kome bi sve što je Aliks ispromovisala bilo u rekordnom roku rasprodato, što je dovelo do njene saradnje sa najvećim svetskim zvezdama i njihovim brendovima poput Selena Gomez i Hejli Biber.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alix Ashley Earle (@alix_earle)

VEZA I RASKID SA POZNATIM IGRAČEM BEJZBOLA!

Popularna influenserka neko vreme bila je u vezi sa profesionalnim igračem bejzbola Tajlerom Vejdom, a ovaj par bio je jedan od omiljenih na Tiktok-u. Njihovi zajednički snimci dodatno su proširili njenu bazu fanova, što je dovelo do toga da je na mrežama nazvana „It Girl“ zbog naizgled savršenog života i ljubavnog odnosa.
Međutim, oni su u decembru 2022. godine okončali svoju vezu, a ni ovaj potez nije prošao neopaženo, već je samo nekoliko nedelja nakon raskida, broj njenih pratilaca porastao za više od dva miliona.
Aliks danas uživa u vezi sa igračem američkog fudbala, Brekstonom Beriosom. Ona je njihovu vezu najpre krila od javnosti i u svojim klipovima ga nazivala „NFL čovek“, što je kasnije postala interna šala između njih i njenih pratioca. Brekston je danas rado deo njenih klipova, a njihova veza gotovo svakodnevno oduševlja milione, te je svaki njihov klip preplavljen komentarima.

ANTONINA LUKIĆ JE SRPSKA KAJLI DŽENER?

Kada je u pitanju naša zemlja, devojka koja se izdvojila svojim pojavljivanjem na društvenim mrežama je Antonina Lukić, koja važi za jednu od popularnijih influenserki sa naših prostora.
Ona je redovno objavljivala svoje snimke na Tiktoku, gde najveći deo njene publike čine uglavnom devojčice i devojke kojima je mlada influenserka uzor, a kao i Alks, ona je brzo bila prihvaćena od strane korisnika Tiktoka zbog svoje iskrenosti.
Antonina je u više navrata javno govorila o estetskim korecijama koje je imala, a često je u svojim videima pričala o svojim nesigurnostima i nesavršenostima koje želi da popravi na sebi. Njen istančan ukus za modu brzo su prepoznale devojke širom zemlje, te je svaki njen potez i stajling bio inspiracija mnogim pripadnicama lepšeg pola, zbog čega su je mnogi upoređeivali sa uticajem koji ima Kajli Džener.
Međutim, iako je kod nas Tiktok najpoznatija aplikacija, koju koriste brojni influenseri koji idu u korak sa svetskim trendovima, ono što možemo da primetimo je da Srbija još uvek nije dobila tako veliku zvezdu koja je trendseter i začetnik novih fenomena.
Ipak, neko bez koga publika definitivno ne može je Antonina Lukić, koja se nedavno povukla sa mreža i izazvala pravu buru i lavinu komentara zabrinutih fanova koji se pitaju iz kojih razloga se influenserka povuka, kao i da li će se uskoro vratiti na mreže i nastaviti blistavu karijeru koju je počela da gradi kao trendseterka.

Komentari (1)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Povezane vesti

Najnovije iz Influence