Pretraži

MOĆI ĆE VIŠE DA KONTROLIŠU SVOJ USPEH: Spotify nudi novu mogućnost umetnicima

Hi-Tech
0
Screenshot: Youtube/ Techboomers

Kompanija je danas najavila novi test za sve umetnike i izdavačke kuće na platformi gde mogu da odluče da promovišu bilo koju muziku koja im je važna. Tako na primer, ako je Fleetwood Mac želeo da promoviše „Dreams“ nakon što je postao viralan na TikTok-u, mogli bi to da odluče, a Spotify-ov algoritam bi razmotrio taj zahtev prilikom pravljenja radio sesije ili kada slušalac uđe u automatsku reprodukciju.

Naravno, ovo bi se moglo odnositi na bilo koju pesmu, uključujući numere koje su možda nove ili koje umetnici žele da ulože dodatni promotivni pritisak.



  • Želimo da pružimo alate koji pomažu našim umetnicima da iskoriste te trenutke, tako da mogu više kontrolisati svoj uspeh na Spotify-u i biti zaduženi za svoju karijeru – kaže Charleton Lamb, vođa marketinga proizvoda u Spotify-u.

Zauzvrat za ovaj dodatni promotivni podsticaj, Spotify kaže da će umetnicima plaćati nižu „stopu honorara za promotivno snimanje“ kad god se pesme puštaju tokom tih automatskih reprodukcija ili radio sesija. Pretpostavlja se da to znači da će se umetnici nadati da će promovisanjem pesme i stvoriti prihod ako slušaoci počnu direktno da je puštaju sami.

Iako je Lamb kao primer naveo „Dreams“, potencijalno bolji slučaj upotrebe verovatno je pesma za koju umetnici ili izdavačke kuće misle da će je promovisati pre nego što postane popularna – na primer, ako izdavačka kuća vidi viralni potencijal u pesmi. U isto vreme, međutim, Fleetwood Mac i druge zvezde viralnih pesama, mogu da promovišu numere koje su već krenule u nadi da će TikTok slušaoca pretvoriti u punopravnog slušatelja Spotify-a i potencijalnog obožavaoca.

Tagovi

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Hi-Tech