Pretraži

Apple pokušavao da stvori partnerstvo sa Facebook-om

Hi-Tech
0
Photo: Pixabay

Apple forsira opciju zaštite od praćenja iOS aplikacija

Apple Facebook razmatrali su uslugu pretplate koja bi nudila verziju platforme bez oglasa. A pošto Apple uzima deo kupovine u aplikaciji, uključujući pretplate, to je zaista mogao biti veoma unosan aranžman. Otkako je uvela svoje promene praćenja korisnika 2021. godine, istraživačka firma Insider Intelligence tvrdi da je 37% korisnika iPhone-a odlučilo da dozvoli kompanijama da prate njihovu aktivnost preko aplikacija. Otkako je promena stupila na snagu, Facebook je zabeležio značajno smanjenje rasta prihoda, a u poslednjem kvartalu Meta je prijavila prvi pad prihoda u istoriji kompanije.



Apple daje sve od sebe da se pozicionira kao zaštitnik privatnosti, dok je Meta sa druge strane zauzeta sa pokušajima da od metaverzuma napravi nešto. Ali barem za sada, oglašavanje je jedini značajan način na koji Meta ostvaruje prihod, tako da će kompanija morati da nastavi da se prilagođava svetu u kojem je zaštita od praćenja iOS aplikacija stvar koju većina korisnika koristi.

Tagovi

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Hi-Tech