Kada čujemo reč Holivud pomislimo samo na jedno, a to je glamur. Neke dame su se, međutim, uprkos slavi koju su stekle kroz šoubiznis, odlučile na pokretanje sopstvenog biznisa ne bi li povećale svoje novčane prihode.
Svedoci smo da ovih godina se dešava ekspanzija modnih i kozmetičkih brendova čiji su vlasnici upravo dame iz Holivuda.
Ovo su samo neke od slavnih dama koje su iskoristile slavu koju več poseduju u korist svojih brendova:
View this post on Instagram
Popularna pevačica koja je svojom poslednjom turnejom postavila mnoge standarde u muzičkoj industriji, pored muzike započela je i privatni biznis, pa je počela da se bavi i svojim brendom garderobe.
Njen brend “Ivy Park“ koji je dobio ime po njenoj ćerci Blu Ajvi je vrlo popularan među njenim obožavaocima, a nije tajna ni da su se neki komadi iz “Ivy Park-a“ našli na igračima koji su bili uz nju na turneji.
View this post on Instagram
Njen brend je osmišljen 2016. godine u saradnji sa TopShopom kada je njena zarada bila 50-50, međutim kada je videla da prodaja raste, o0dlučila se na samostalan biznis sa svojim “Ivy Park“ brendom.
Pre samo nekoliko dana Bijonse je najavila još jedan svoji novi proizvod, a u pitanju je parfem koji je odnedavno dostupan u prodaji i može se kupiti za 160 dolara.
View this post on Instagram
Glumica, pevačica, bivša devojka Džastina Bibera – ona je dobila „titule“ koje bi mnoge dame poželele. Iako je ranije bila mnogo aktivnija kada je u pitanju njena muzička karijera, Selena je odlučila da se posveti sopstvenom biznisu.
Selena je osnovala svoj brend šminke “Rare Beauty“ koji njeni fanovi obožavaju, a činjenica je da su njenim brendom oduševljeni i oni koji nisu njeni fanovi.
View this post on Instagram
Zanimljiva stvar je to da novac od samog brenda ne ide njoj, već sva zarada odlazi u centre za lečenje mentalnih bolesti, jer kako ona kaže, ona već ima druge prihode novca i želi drugima da pomogne.
Šokantna činjenica je ta da je 2022. godine broj prodatih rumenila njenog brenda čak jedan milion!
Očigledno je da Selena Gomez zna šta radi.
View this post on Instagram
Da li bi sve ovo postojalo bez njihove mame Kris Džener je jedan veliki znak pitanja.
U svakom razgovoru o porodici ne prođe priča, a da ne spomenu svoju “Mamadžer“ Kris, jer da nije bilo nje one sigurno ne bi bile tu gde su sada.
Kajli, iako je mlada i ima tek 26 godina, biznis joj nije nepoznat pojam, pa je ona već odavno uplovila u te vode.
Za sada je ponosni vlasnik dva brenda “Kylie Cosmetics“ i “Khy“ brend garderobe.
View this post on Instagram
Nekada je ona zajedno sa svojim sestrama bila prava trendseterka, te je tom prilikom predstavila svoj karmin za usne za kojim je ceo internet ludeo toliko da su počeli da proizvode i kopije istih za one koje ne mogu da priušte sebi original.
U jednoj od epizoda “Keeping Up With Kardashians“ Kajli šalje svoju drugaricu da izađe i kupi na nekoj uličnoj tezgi kopije njenih karmina samo da bi kasnije mogla da ih isproba i vidi kakvi su.
“Khy“ brend garderobe polako, ali sigurno ulazi ljudima “pod kožu“, jer je i sama garderoba napravljena od eko kože i svi proizvodi su crni, ačini se da će ovo biti još jedan od trendova koji će Dženerka započeti.
View this post on Instagram
Svima je jasno da sestre Kardašijan-Džener ne sede nijednog trenutka skrštenih ruku, pa je i Kim odlučila da pokrene privatni biznis, te je osnovala svoj brend.
Skims i SKKN su bili njen izbor.
View this post on Instagram
Nedavno je Kim za svoj brend “Skims“ koji se bavi proizvodnjom veša potpisala ugovor sa NBA i američkim košarkaškim timom, kojima će biti sponzor tokom svih njihovih utakmica.
Da li je ova ideja došla sama ili je i to predložila Kris, ne znamo, ali znamo ko im sigurno čuva leđa i daje genijalne ideje.
View this post on Instagram
Žena koja se posvetila apsolutno svemu sem muzici i fanovi uopšte nisu srećni zbog toga, ako je suditi po komentarima.
Prošlo je više od 5 godina od kada je Rijana izbacila svoj poslednji studijski album, te se tom prilikom upustila u biznis vode koje nemaju veze sa muzikom.
View this post on Instagram
“Fenty Beauty“,“Fenty Puma“,“Fenty x Savage“ sve su to brendovi koji su u njenom vlasništvu, a po proračunima Forbsa iz 2021. godine Fenty ima vrednost čak 2,8 biliona dolara što je čini poznatom osobom čiji je kozmetički brend najprodavaniji u toj godini.
View this post on Instagram
Model i sadašnja supruga Džastin Bibera, osim što po društvenim mrežama servira modne trendove, upustila se i u biznis vode.
Ona je osnova svoj brend simboličnog naziva koji ima veze sa njenim prethodnim prezimenom“Rhode“.
View this post on Instagram
Njena kozmetička linija se jako dobro kotira u bjuti industriji, a “it“ devojke kojima je ona uzor ne mogu da odole proizvodima iz njene kolekcije šminke.
View this post on Instagram
Još jedna u nizu sestara iz Kardašijan-Džener porodice koja se odlučila na pokretanje sopstvenog biznisa je Kendal Džener.
Njene sestre su posvećene kozmetičkim proizvodima kao i garderobom, a ona je napravila potpuni kontrast u odnosu na njih.
View this post on Instagram
Kendal se upustila u osnivanje alkoholnog brenda, odnosno napravila je svoju tekilu koja nosi naziv “818“.
Na raznim slavljima i događajima njihove porodice može se videti piće čiji je osnivač Kendal, te je sigurno da je porodica oduševljena što se istakla i uradila nešto potpuno drugačije.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.