Pretraži

Kako su influenseri zaradili 853 miliona dolara u 2025. godini? Forbes otkrio koliko zarađuju MrBeast, Kai Senat, Aliks Erl i mnogi drugi

Autor:  Redakcija IDJTV
|
Influence
0
Credit: Amy Sussman / Getty images / Profimedia, Youtube printscreen/Architectural Digest, © Elder Ordonez / INSTAR Images / Profimedia

U 2025. godini, kreatori sadržaja nastavljaju da pišu nova pravila za medijsku i zabavnu industriju.

Rijaliti šou MrBeasta oborio je rekorde gledanosti na Amazonu. Aleks Kuper, Met Rif i Džejk Šejn punili su pozorišta rasprodatim nastupima. TikTok zvezda Adison Rej izbacila je uspešan pop album. Komičari Adam W i Hana Stoking sada imaju više pratilaca od emisije Saturday Night Live. U međuvremenu, Dar Man, Ret i Link, kao i Alan Čikin Čou, vode sopstvene produkcijske studije.

Još uvek vam treba dokaz da su društvene mreže osvojile mejnstrim? YouTube je ove godine objavio da većina korisnika gleda sadržaj na kućnim televizorima — čak milijardu sati YouTube videa gleda se dnevno na TV ekranima.

Obožavaoci i novac stižu u milionima.

„Privatno finansiranje kreatora nikada nije bilo jače,“ kaže Erik Šeridan, ko-direktor istraživanja za tehnologiju u Goldman Sachs-u. „Ulaže se direktno u brendove kreatora, njihove kompanije i firme koje im omogućavaju alate za razvoj biznisa.“

I ulaganja se isplaćuju. Ovogodišnja Forbesova lista 50 najbogatijih kreatora sa Instagrama, TikToka i YouTubea zaradila je ukupno oko 853 miliona dolara, što je porast od 18% u odnosu na rekordnu 2024.

A to ne uključuje milione dolara iz deonica koje kreatori sve češće dobijaju kroz partnerstva sa brendovima — od grickalica i odeće do gaziranih pića i alkohola.

Njihova publika takođe raste. U 2025., kreatori sa liste zajedno imaju 3,4 milijarde pratilaca, što je povećanje od 24% u odnosu na prošlu godinu.

A konkurencija je sve veća. Goldman Sachs procenjuje da trenutno ima 67 miliona kreatora širom sveta, a da će se broj povećati na 107 miliona do 2030. godine.

Neki od najbogatijih kreatora 2025. godine:

#1. MrBeast

Zarada: 85 miliona dolara
Ukupan broj pratilaca: 634 miliona
Prosečna interakcija: 1,39%
Preduzetnički rejting: 4

Gospodar spektakla i izazova na YouTube-u ponovo je najpraćenija osoba na društvenim mrežama. Njegovo carstvo se i dalje širi van digitalnih platformi, sa brendom slatkiša Feastables, lancem brze hrane MrBeast Burger, a sada i u svet striminga: njegova hit emisija Beast Games obnovljena je za još dve sezone na Amazon Prime platformi.

Foto: Instagram/mrbeast

#5. Aleks Kuper

Zarada: 32 miliona dolara
Ukupan broj pratilaca: 15 miliona
Prosečna stopa angažovanosti: 3,79%
Preduzetnički skor: 4

Podcast zvezda Aleksandra Kuper je prava mašina za sklapanje ugovora. Nakon trogodišnje saradnje vredne 60 miliona dolara sa Spotify-em, početkom ove godine prešla je na radio giganta Sirius XM, gde je potpisala višegodišnji ugovor težak neverovatnih 125 miliona dolara za svoju emisiju Call Her Daddy, koja se iz tematike sek*a i veza transformisala u intervju-format. A to nije sve: njena podcast mreža sada obuhvata sedam emisija pored Call Her Daddy. Dokumentarac o njenom životu premijerno je prikazan u junu. Njen brend Unwell Hydration, koji prodaje sportska (i pića za mamurluk), lansiran 2025. godine, dostupan je u prodavnicama Target, Meijer, Sprouts, i zvanični je partner Nacionalne ženske fudbalske lige. Sledeći korak: produciraće rijaliti emisiju za Hulu pod nazivom Overboard For Love.

Foto: Youtube printscreen/Call Her Daddy

#6. Čarli D’Amelio

Zarada: 23,5 miliona dolara
Ukupan broj pratilaca: 216 miliona
Prosečna stopa angažovanosti: 0,57%
Preduzetnički skor: 4

U oktobru 2024. godine, Čarli D’Amelio ostvarila je nemoguće: debitovala je na Brodveju. Ova dugogodišnja plesačica i TikTok zvezda napravila je željeni iskorak ka sceni u mjuziklu „& Juliet“, a njeno angažovanje produženo je sve do septembra ove godine. Ipak, nije sasvim napustila svoje korene. Sa skoro 200 miliona pratilaca na TikToku, zadržala je saradnje sa modnim brendovima kao što su Prada i Kate Spade, a ima i udeo u porodičnom poslovnom carstvu D’Amelio Brands (njena sestra Diksi je na 12. mestu ove liste).

Credit: © Elder Ordonez / INSTAR Images / Profimedia

#18. Ema Čemberlejn

Zarada: 9 miliona dolara
Ukupan broj pratilaca: 26,9 miliona
Prosečna stopa angažovanosti: 1,96%
Preduzetnički skor: 4

Kako YouTube ponovo preuzima vrh među društvenim mrežama, vlogerka iz prve generacije, Ema Čemberlejn, vraća se u pravo vreme. Nakon što je tokom 2024. godine uzela pauzu od dugih videa da bi se fokusirala na svoj podkast Anything Goes i svoj brend kafe, kao i na modne angažmane (uključujući vođenje crvenog tepiha na Met Gali), sada ponovo objavljuje više puta mesečno. Njeni video snimci u proseku imaju više od milion pregleda. A sada prelazi i na veliko platno: Ema će debitovati kao glumica u filmu „Forbidden Fruits“, čija se premijera očekuje 2026. godine.

Foto: Youtube printscreen/Architectural Digest

#28. Kai Senat

Zarada: 8,5 miliona dolara
Ukupan broj pratilaca: 66,1 milion
Prosečna stopa angažovanosti: 12,90%
Preduzetnički skor: 3

Ovaj super strimer zna kako da se poveže sa svojom publikom. Njegova prosečna stopa angažovanosti od preko 12% je jedna od najviših na listi. Rođeni Njujorčanin iz Bruklina započeo je karijeru 2018. godine na YouTube-u i Twitchu, objavljujući lude gejming prenose i šale. Sada postaje deo mejnstrima, uključujući upadljivu reklamnu kampanju za T-Mobile zajedno sa Snoop Doggom i Patrikom Mahomsom.

Foto: Youtube printscreen/Kai Cenat Live

#30. Adison Rej

Zarada: 5 miliona dolara
Ukupan broj pratilaca: 127,2 miliona
Prosečna stopa angažovanosti: 0,36%
Preduzetnički skor: 3

Adison Rej se transformisala od TikTok zvezde sa milionima pregleda do muzičarke sa milionima strimova na Spotify-u. U 2025. godini objavila je svoj debitantski album „Addison“, a sam glavni singl “Diet Pepsi” dostigao je gotovo 400 miliona strimova. Iako se ne pojavljuje na TikToku tako često kao 2020. godine kada je postala poznata, i dalje sklapa unosne ugovore sa brendovima kao što su YSL Beauty, Chanel, Lululemon i čak AirBnB.

Foto: Emma McIntyre / Getty images / Profimedia

#32. Aliks Erl

Zarada: 8 miliona dolara
Ukupan broj pratilaca: 12,7 miliona
Prosečna stopa angažovanosti: 4,49%
Preduzetnički skor: 3

„Spremi se sa mnom dok idem svuda.“ Devojka iz Nju Džersija postala je poznata po svojim iskrenim beauty videima, a zatim se proširila na modeling, podkaste, pića i marketing. U februaru je bivša studentkinja Univerziteta u Majamiju učestvovala u više reklama za Super Bowl, uključujući kampanje za Carl’s Jr., Hellmann’s i popularni brend gaziranih sokova Poppi. Tokom 2025. godine potpisala je ugovor o vlasničkom udelu i postala zaštitno lice brenda konzervirane tekile SipMargs.

Foto: Youtube printscreen/Alix Earle

#33. Mekejla Nogeira

Zarada: 7,8 miliona dolara
Ukupan broj pratilaca: 20,1 milion
Prosečna stopa angažovanosti: 1,49%
Preduzetnički skor: 3

Devojka iz Masačusetsa pretvorila je šminku u milione dolara. Mekejla pravi tutorijale i recenzije iz oblasti lepote za svojih 20 miliona pratilaca na TikToku i Instagramu. Usledili su i veliki ugovori, uključujući saradnje sa Estée Lauder i e.l.f. U martu je lansirala svoj brend Point Of View, koji nudi serume, hidratantne kreme i balzame za usne.

Credit: Amy Sussman / Getty images / Profimedia

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Povezane vesti

Najnovije iz Influence