Pretraži

Hejli Biber je postala milijarderka: Skincare kraljica prodala svoj brend – koliko je zapravo zaradila i čime će se sada baviti?

Autor:  Redakcija IDJTV
|
Showbiz
0
Hejli biber makeup influenser
Foto:Printscreen/Instagram:haileybieber

Hejli Biber prodala je svoj brend „Rhode“ za milijardu dolara kompaniji „e.l.f. Beauty“ – i načinila istorijski skok iz kultne nege kože u globalni mejnstrim uspeh.

Hejli Biber pokrenula je revoluciju u nezi kože podstaknutu društvenim mrežama, a model koja je postala beauty mogul pretvorila je svoj brend u globalni fenomen. Njen prepoznatljiv sjaj i minimalistička estetika pretvorili su “Rhode” u unosan posao.

Od samog početka, “Rhode” se fokusirao na generaciju Z i milenijalce, a ljudi su obožavali njihove proizvode — poput viralnih peptidnih tretmana za usne i krema za jačanje barijere kože. Ono što je počelo kao strastveni projekat za kreiranje čiste i efikasne nege kože sada je rezultiralo jednom od najzapaženijih poslovnih akvizicija.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hailey Rhode Bieber (@haileybieber)

“Rhode” je od brenda koji je bio omiljen među lojalnim fanovima postao prava korporativna zlatna koka. Nakon lansiranja brenda, malo ko je mogao da predvidi njegov meteorski uspon. Danas već kultna estetika „glazirane krofne“ kada je reč o tenu, preplavila je BeautyTok i značajno povećala prodaju.

Ono što je “Rhode” izdvajalo nije bila samo slavna ličnost iza brenda, već i kvalitet proizvoda, namerna jednostavnost i autentično digitalno prisustvo. Do 2025. godine, brend je postao prava sila, ostvarivši preko 212 miliona dolara godišnje neto prodaje — sa svega deset proizvoda u svojoj ponudi (prema USA Today).

U maju, “Rhode” se našao na policama Sephore u SAD-u i Kanadi, što je jasno ukazivalo da brend prelazi u mejnstrim vode, uz planove za širenje u Veliku Britaniju do kraja godine. Usred ovog eksplozivnog rasta, kompanija „e.l.f. Beauty“ uskočila je sa ponudom vrednom 1 milijardu dolara.

Paket akvizicije uključivao je 600 miliona dolara u gotovini, 200 miliona dolara u akcijama i dodatnih 200 miliona dolara potencijalnih zarada koje zavise isključivo od budućih performansi “Rhode”-a. Iako su prethodno kružile samo glasine, sada je zvanično potvrđeno da je kompanija prodata, a Hejli je preuzela ulogu glavne kreativne direktorke (CCO) i direktorke za inovacije, kao i strateške savetnice za „e.l.f. Beauty“.

@haileybieber Hello 2024! To More self care, and More intention. ✨🫶🏼 @rhode skin ♬ Creme’s Interlude – Pink Siifu & Fly Anakin & Fousheé

Koliko je zaradila Hejli Biber nakon prodaje “Rhode”-a?

Kupovine brendova poznatih ličnosti obično uključuju ogromne sume, i te brojke često dominiraju naslovima – a za Hejli, to je čak zasenilo i burne vesti o njenom braku sa Džastinom Biberom. Ali šta to zaista znači za zvezdu iza brenda u brojkama?

Iako je “Rhode” prodat za milijardu dolara, taj novac ne ide direktno u džep Hejli Biber.

Njen tačan vlasnički udeo u brendu nikada nije javno otkriven. Međutim, prema analizi sajta Celebrity Net Worth i više izveštaja i procena, Hejli je najverovatnije zadržala značajan udeo – između 50% i 70%. Ako su te procene tačne, to znači da bi njena zarada pre oporezivanja iznosila između 500 i 700 miliona dolara, i to samo na osnovu vlasništva.

Čak i ako “Rhode” ne ispuni sve zadate ciljeve rasta, ona će i dalje prihodovati stotine miliona. Budući da je rezident Kalifornije, Hejli podleže višim poreskim stopama, pa bi neto zarada nakon oporezivanja iznosila oko 433 miliona dolara za 70% vlasništva, odnosno 309 miliona dolara za 50%. Čak i da je imala manji udeo, lako bi mogla da zaradi između 247 i 346 miliona dolara.

Trenutna procena njene neto vrednosti iznosi 300 miliona dolara, što uključuje prihode od prodaje “Rhode”-a. Neki mediji sugerišu da je već ušla u krug milijardera, ali verovatno treba sačekati zvaničnu listu magazina Forbes.

U samo tri godine, uspela je da svoj brend od linije s minimalnim brojem proizvoda pretvori u globalni fenomen u industriji nege kože — tako da ne bi bilo iznenađenje ako se nađe u klubu milijardera.

Njena objava na Instagramu

U objavi na Instagramu, Hejli je podelila svoje misli o putovanju od nule do svetskog uspeha:

„Kada sam pokrenula ‘Rhode’ 2022. godine, imala sam velike snove za ovu kompaniju“, napisala je. „Najvažnije mi je da nastavim da donosim ‘Rhode’ u još više prostora, mesta i lica širom sveta.“

Izrazila je i uzbuđenje zbog partnerstva sa „e.l.f. Beauty“, opisujući ih kao „istomišljenike koji ruše pravila“, sličnih vrednosti u pogledu inovacija i hrabre vizije. Kao deo akvizicije, Hejli će i dalje imati kreativno vođstvo kao glavna kreativna direktorka i direktorka za inovacije u “Rhode”-u, a biće i strateški savetnik u kompaniji „e.l.f. Beauty“.

Objavu je završila emotivnim zahvaljivanjem svom timu i fanovima:

„Našoj Rhode zajednici — hvala što ste najvernija podrška i što ste sa nama na ovom putu; sledeće poglavlje će biti još neverovatnije! Kao što sam već rekla — ovo je tek početak.“

Džastinov komentar na prodaju

Džastin Biber nije krio svoje emocije nakon Hejline velike objave. Pevač je, nakon što su vesti preplavile medije i mreže, podelio objavu na Instagramu, postavljajući Hejlinu zvaničnu fotografiju iz objave o “Rhode”-u, zajedno sa snimkom njenog opisa.

Ali nije se zaustavio na tome — Džastin je objavio i nekoliko emotivnih slika sa Hejli. Na jednoj, nežno je grli dok se ona osmehuje. Na drugoj je ljubi u obraz. Treća slika prikazuje Džastina na terenu za golf — moguće je da je i na taj svojstven način proslavio ovaj veliki trenutak.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber)

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Povezane vesti

Najnovije iz Showbiz