Pretraži

5 načina da otkrijete da li je parfem original ili kopija!

Life
0
Photo: Pixabay.com

Nažalost, danas lažni parfemi lako pronađu put do stranica online prodavnica, a ponekad čak i do polica pafrimerija sa reputacijom i imenom. Drugim rečima, strastveni ljubitelji parfema trebalo bi uvek da budu na oprezu.



Moguće je da nećete ni shvatiti da ste dobili kopiju koja nema nikakve veze sa originalom. Ovo je dvostruko uvredljivo, a da ne spominjemo da lažni parfemi mogu predstavljati ozbiljan rizik po zdravlje. Ali, na sreću, postoji čitav niz saveta koji će vam pomoći da se na vreme orijentišete i na licu mesta prepoznate prevaru.

Evo kako da saznate da li je parfem original:

Ambalaža

ajčešće obraćamo pažnju na papirno pakovanje parfema, a ređe – na kvalitet celofana koji ga prekriva. Ali ovo je veliki propust. Kvalitetan brendirani parfem odlikuje se dobrim celofanskim omotom: prilično je gust i pokriva kutiju bez izbočina i drugih nedostataka. Zbog toga je vredno obratiti posebnu pažnju na linije šavova celofanskog omotača. Ako primetite da su krive, polomljene, neravne ili predebele, bolje je da obratite pažnju na neki drugi miris ili parfimeriju, piše Lepotaizdravlje.rs.

Takođe, nemojte biti leni da uzmete u obzir samu kutiju, u koju se nalazi boččica parfema. Naime, po pravilu, proizvođači pokušavaju da je opremite posebnim dizajnom koji drži bocu u stabilnom položaju i štiti je od mogućih oštećenja. Papir od kojeg je kutija napravljena treba da bude beo, a ne siv, osim ako to nije namera dizajnera.

Drugačiji dizajn

Videli ste reklamu za parfem i odlučili ste da ga kupite? Radujete se nabavci, ali kada uzmete kutiju u ruke, shvatate da se kutija razlikuje u nizu stavki: slova nisu ravnomerna, bočice su slične, ali vaša nije toliko izdužena? Boja parfema je drugačija nego na reklami…

Photo: Pixabay/StockSnap

Photo: Pixabay/StockSnap

 

Ovako se lukavi proizvođači igraju sa našom nepažnjom i pozajmljuju dizajnove poznatih brendova. Da bi izbegli krivično gonjenje, unose minimalne izmene u njih, ali zadržavaju opštu ideju ​​dizajna – upravo onog koji je već uspeo da se etablira na tržištu i stekne popularnost među kupcima. Dizajn je moćno sredstvo za manipulisanje potražnjom potrošača i trebalo bi da budete spremni za to.

Serijski broj

Ono što zaista govori o autentičnosti vašeg odabranog mirisa jeste činjenica da on ima serijski broj, a broj na bočici mora odgovarati broju na pakovanju.

Nedostaci na bočici

Još jedna važna tačka prilikom provere autentičnosti parfema je kvalitet bočice. Dobro staklo ili metal, glatka površina bez oštećenja – ovo su prvi i glavni znaci da je u pitanju original. Ali ako primetite konture na površini bočice, nerazumljive mrlje ili oštećenja, onda bi trebalo ozbiljno razmisliti o kvalitetu odabranog kozmetičkog proizvoda.

Takođe je važno obratiti pažnju na poklopac, koji treba da bude simetričan i da čvrsto zatvara poklopac raspršivača. Pa, ako je kapica asimetrična i ovo je deo dizajnerske ideje, onda će, naravno, biti teže utvrditi autentičnost mirisa – u ovom slučaju, ne zaboravite da prođete kroz ostale materijalne tačke.

Boja mirisa je ključna

Činjenica je da brendovi retko pribegavaju obilatoj upotrebi supstanci za bojenje, tako da originalni mirisi, po pravilu, imaju bledu nijansu, blizu prozirne. A ako je vaš uzorak pun jarko plavih, fuksija ili bukvalno žutih nijansi, onda je bolje igrati na sigurno i testirati isti miris, ali na drugom mestu.

"Jeftin" miris

Ako ste tokom godina uspeli da razložite većinu brendova parfema u najmanje sitnice, onda bi trebalo da prepoznate miris lažnog parfema na kilometar. Ako imate takvo znanje iza sebe, onda je sreća svakako na vašoj strani.

Lažni proizvođači imaju tendenciju da pribegnu najjeftinijim sastojcima koji se odaju od prvih „nota“. Prodavac može lako ponuditi da testira pravi miris, a na kasi da vam da  lažni (namerno ili ne znajući). Budite oprezni i proverite proizvod na licu mesta: ovo će vas ne samo spasiti od bacanja parfema ili neprijatnosti refundacije, već će vas i naučiti da bolje razumete svet parfimerije i da izaberete samo najbolje iz njega!

Tagovi

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Life