Pretraži

BORI SE PROTIV LAŽNIH VESTI: Facebook ulaže 100 miliona u medije

Hi-Tech
0
Photo: Pixabay.com

Tako bi 25 miliona trebalo da ode lokalnim medijima koji su već deo projekta Facebook Journalism, dok će se preostalih 75 miliona raspodeliti na agencije širom sveta.

Ova donacija je važna budući da su medijske kuće među onima koji su najviše pogođeni novonastalom situacijom, a najpre zbog toga što će se prihodi od oglašavanja smanjiti na neko vreme. Tačno i precizno izveštavanje je, sa druge strane, važnije nego ranije, najpre zbog toga što postoji puno dezinformacija, pa se Facebook istovremeno bori i za medije i protiv lažnih vesti.



Projekat će se najpre fokusirati na one zemlje koje su najviše pogođene koronavirusom, pa će se tokom sledeće nedelje 50 redakcija u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi dobiti po pet hiljada dolara, a kako bi mogle da pokriju neočekivane troškove.

Novih 100 miliona dolazi kao dodatak prethodno obećanih 300 miliona dolara koje Facebook planira da uloži u novinarstvo, što je još jedna mera za suzbijanje lažnih vesti.

Tagovi

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Hi-Tech