Bračni par sa TikToka podelio je urnebesnu priču o jednom nastupu na koji su otišli, a u sve je umešan popularni reper Voyage!
Katići su bračni par koji živi i radi u Americi, a koje na popularnoj društvenoj mreži TikTok prati više od 50 hiljada ljudi. S obzirom na to da u instranstvu voze kamion, oni gotovo ceo svoj sadržaj baziraju oko njihovog posla, te njihovi pratioci uživaju u svim dešavanjima koje par beleži na putu.
Međutim, oni su sada podelili neobičnu situaciju u kojoj su se našli. Katići su naime na Spotifaju videli reklamu za Voyagev koncert 300km od mesta u kom su se nalazili, te su odlučili da kupe karte, međutim, tamo ih je sačekalo veliko iznenađenje.
Kada su se pojavili u dvorani u kojoj se održava koncert, shvatili su da te večeri nastupa „pogrešni Voyage“!
„Voyage dužan si nam 100 dolara… Koja je šansa da kupiš karte za pogrešnog Voyage-a? Abnormalno mala. Samo da vam objasnim situaciju. Nikola me već tri dana hajpuje da me vodi na jedno mesto, kao iznenađenje. Vozili smo se 150 km u jednom pravcu, znači 2 sata, ja vidim bilbord ‘Voyage’ i krećem da se oduševljavam, ali vidim po Nikolinoj faci da nešto nije u redu. Ovo su neke američke dede rokeri ‘Voyage’! Ovo je prevara veka, bukvalno je Nikoli stiglo na Spotifaju da on, Voyage, naš Voyage ima koncert“, ispričala je Dara.
@darakata_ Sanse da se ovo desi su bile ABNORMALNO MALE, ali se desilo! 🤌🏽🇺🇸 @Voyage brate sta ovo bi? Javi sta ti je lakse, da nam posaljes pare za karte (jos smo uzeli bolji red) i predjeni put ili besplatne karte kad budes dolazio u US? 🇺🇸🤍 bukvalno smo presli 300km tebi za ljubav brt moi #fyp #amerika #balkan #katici #srbija #voyage #vojaz #serbia #smesno #koncert #abnormalnomala ♬ original sound – katići 🚛💨🇺🇸
S obzirom na to da je ovaj klip skupio više od 600 hiljada pregleda ubrzo je stigao i do mladog repera, koji je, uprkos tome što do zabune nije došlo njegovom krivicom, ostavio svoj komentar i još jednom pokazao koliko voli svoje fanove širom sveta.
„Šaljem vam pare i karte za moj koncert!“, napisao je on, što je izazvalo brojne pozitivne komentare njegovih fanova zbog ovog postupka.
Da se ne radi o Mihajlovoj grešci, te da on nikada nije najvaljivao ovaj koncert, postalo je jasno kada su brojni korisnici Spotifaja podelili svoje utiske na raznim portalima i otkrili da već izvesno vreme postoje problemi sa ovom platformom.
„Dobio sam listu koncerata od Spotifaja na kojoj je naveden koncert Nelly-ja u subotu, 21. januara u Tiff Lightbox-u u Torontu. Uključena je i fotografija repera Nelly-ja. Ja i 3 prijatelja kupili smo karte, samo da bismo saznali da se zapravo radi o umetničkom filmu o reperu, a ne koncertu kako je navedeno na Spotifaju. Veoma sam razočaran zbog obmanjujuće reklame i osećam se grozno što sam naveo tri prijatelja da kupe karte za nešto što nijedan od nas nije želeo da poseti“, napisao je jedan od korisnica, a potom se oglasila i podrška muzičke striming platforme.
„Spotify dobija listu koncerata sa veb stranice/aplikacije pod nazivom SongKick. Ta veb stranica sarađuje sa umetnicima kako bi prikazala nadolazeće nastupe. Ovo bi mogla biti greška od strane SongKick-a, što nažalost znači da je takođe prosleđena i Spotify-ju. Prosledio sam ovaj razgovor na dalje ispitivanje. Nadam se da se ovakva situacija neće ponoviti u budućnosti“, odgovorila je korisnička služba Spotifaja, a u međuvremenu su se javili i brojni umetnici ističući kako su i njihovi nastupi najavljeni za gradove u kojima nisu planirali pojavljivanja.
Međutim, da li su i oni poput Vojaža odlučili da se pored toga javno obrate i „oduže“ svojim najvernijim fanovima, nije poznato.
BONUS VIDEO:
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.