Pretraži

Twitter u partnerstvu sa Shopify-em donose Twitter Shopping

Hi-Tech
0
Photo: Pixabay.com

Logičan korak za povezivanje kupaca i prodavaca na Twitteru

Twitter će pokrenuti aplikaciju za prodajni kanal koja će biti dostupna svim Shopify-jevim američkim trgovcima preko njegove prodavnice aplikacija. Aplikacija omogućava trgovcima da se uključe u Twitterov Shopping Manager, kontrolnu tablu koju nudi kompanija društvenih medija na kojoj prodavci mogu pristupiti alatima kataloga proizvoda i omogućiti druge funkcije kupovine za svoje profile. Vest prati nedavna Twitterova nedavna lansiranja funkcija u vezi sa kupovinom, uključujući ovomesečno uvođenje funkcije „Product Drops“ i Twitterova ranija lansiranja mobilnih izloga i kupovine uživo.

U međuvremenu, Shopify kaže da su porudžbine izdate putem partnerskih integracija, poput Twittera, učetvorostručile u prvom kvartalu 2022. Prodavci će moći da koriste novu aplikaciju prodajnog kanala da povežu svoj Twitter nalog sa svojim Shopify administratorom, a zatim se podese sa Twitter-ovim Shopping Manager-om i drugim besplatnim alatima koje je Twitter napravio za „profesionalce“. Ovo uključuje Twitter-ovo lansiranje nove funkcije pod nazivom Location Spotlight, koja je najavljena ranije ovog meseca, koja omogućava lokalnim preduzećima u SAD, Kanadi, Velikoj Britaniji i Australiji da prikažu informacije kao što su njihova ulična adresa, kontakt informacije i radno vreme direktno na svom profilu.



Trenutno, trgovci mogu da omoguće ili Twitter prodavnice, Shop Spotlight ili Location Spotlight. Ali kompanija nam je rekla da radi na tome da trgovcima pruži mogućnost da omoguće više od jedne od ovih funkcija istovremeno. Nakon što povežu svoje Shopify i Twitter naloge, trgovci mogu da koriste novu aplikaciju da sinhronizuju svoje kataloge proizvoda sa Twitter-om. Ovo štedi značajno vreme i energiju, jer bi se taj inventar morao ručno unositi na Twitter-ovoj platformi. Kako se njihov Shopify katalog menja, oni će takođe biti sinhronizovani sa Twitter-ovim Shopping Manager-om.

Jedan raniji korisnik ove funkcije, @TrixieCosmetics, složio se da je ovo poboljšanje. „Twitter kanal prodaje čini bržim i lakšim upoznavanje naših kupaca gde god da se nalaze. Automatska sinhronizacija će nam pomoći da uštedimo toliko vremena, a prodajni kanal mi omogućava da lako povežem dve platforme na koje već koristimo za prodaju proizvoda i interakciju sa kupcima“, rekla je Džesika Stivens, viši menadžer društvenih medija Trikie Cosmetics. u najavi. Kada se inventar sinhronizuje, trgovci mogu da koriste funkcije Twitter Shops i Shop Spotlight kako bi pomogli kupcima da otkriju svoje proizvode na platformi društvenih medija i kupuju. Te transakcije će se odvijati na veb lokaciji trgovca.

U vezi sa ovim, Twitter Shops i Shop Spotlight takođe izlaze iz beta testiranja i biće dostupni svim trgovcima u SAD, navodi Twitter. Twitter vidi potencijal u dovođenju više brendova e-trgovine na Twitter, jer te iste kompanije takođe čine značajan deo baze Twitter-a oglašivača. Kao što je kompanija objasnila prošle godine, ima za cilj da pomogne ljudima da kupuju stvari na Twitteru, jer to takođe pomaže oglašivačima da pronađu svoje kupce. Za razliku od Meta-inih napora za e-trgovinu, gde se mnoge transakcije kupovine odvijaju u aplikaciji koristeći Meta-in sopstveni sistem plaćanja Meta Pay (ranije Facebook Pay), Twitter usmerava klikove korisnika na veb-sajtove brendova. Međutim, Meta ima razvijeniju strategiju e-trgovine, gde je „Prodavnicama“ dala sopstvenu karticu u aplikaciji Instagram.

Twitter prodavnice, za poređenje, nisu centralizovane na takav način – nalaze se na Twitter profilima pojedinačnih preduzeća. Twitter je takođe danas istakao potencijal za e-trgovinu kada je primetio da je 2021. godine na njegovoj platformi bilo 6,5 milijardi tvitova u kojima se pominju preduzeća. Kako je istakao kada je nedavno najavljivao Product Drops, korisnici Twittera već vode razgovore o brendovima i proizvodima u njegovoj aplikaciji, tako da omogućavanje tim klijentima da zatim završe transakciju preko Twittera ima smisla kao sledeći korak. Kompanija je odbila da podeli koliko brendova je testiralo aplikaciju Shopify pre lansiranja, niti je mogla da otkrije koliko je preduzeća sada usvojilo Twitter Shops.

Tagovi

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Hi-Tech