
Jedan od najpopularnijih izvođača sa naših prostora, Relja Popović, nedavno je publiku obradovao novim albumom koji nosi naziv Hotel Jugoslavija.
Na svom novom projektu Relja je dugo i predano radio, da bi konačno svoju vernu publiku nedavno obradovao albumom koji nosi deset pesama.
Iako je svaka numera pronašla put do publike i za kratko vreme prikupila veliki broj pregleda, jedna od njih privukla je posebnu pažnju, a reč je o provokativnoj pesmi „Baš ti se sviđa“, koju je Relja snimio sa svojom emotivnom partnerkom Nikolijom.
Pesma je osim smelog teksta dobila i vrlo provokativnu ekranizaciju, a o njihovom spotu region ne prestaje da bruji.
Pročitajte i: Nikad provokativnije scene Relje i Nikolije zapalile Balkan: Komentari ne prestaju da pljušte, a svi se pitaju samo jedno
Relja je tokom gostovanja u emisiji Voštkas otvoreno govorio o novom albumu, a posebno je prokomentarisao i ovu numeru, otkrivši tom prilikom kako su došli na ideju za zajedničku pesmu, ali i spot kakav do sada nije viđen na našim prostorima.
– Ovo je bila poslednja traka koja je uletela na moj album. Moj i Nikolijin dogovor je bio – iks puta smo probali da namenski uradimo pesmu za nju i mene, da to bude nešto veliko, i svaki put skapiramo da je pogrešan put da idemo namenski da pravimo pesmu za mene i nju, da to mora da bude ne znam šta. Osećao sam odgovornost da to mora da bude ne znam ni ja kakva pesma. Onda smo skapirali da je pogrešan pravac razmišljanja, i oboje smo bili u fazonu „kad ti se dopadne neka moja ili tvoja traka, ko god čuje, samo upadaj“. I ovo je to, poslednja koja je upala na album, taj demo smo započeli, oni su ga malo dorađivali dok sam ja bio na nastupu i Nikolija me zove „je l’ ja mogu da upadnem na ovu traku“, i ja sam bio u fazonu „do j*** ako te radi, upadaj, ludilo“. I tek kad je ona upala to je dobilo smisao i onda smo naravno i sa tekstom, pa posle i sa spotom, dali potpuni smisao, koji da smo planirali da uradimo unapred, da nam je to bio plan da uradimo ovakvu pesmu, projekat, spot, nikada ne bismo uradili, da nije bilo spontano. Ovako je ona došla, čula jedan od demoa, i bila u fazonu „to je pesma kakvu ja hoću za nas dvoje, to sam htela sve vreme“ – ispričao je Relja u Voštcastu i otkrio kako se rodila ideja za snimanje spota.
– Desila se još jedna zanimljiva stvar, da lik koji je meni radio spotove u toj Made in BLKN eri, „Dolce vita“, „Mi amor“ i ceo Made in BLKN album, meni omiljeni reditelj koji radi spotove, u međuvremenu počeo da radi reklame preko. Javio mi se u nekom momentu da mu se sad rade ponovo spotovi. Ja reko’ „ludilo, dođi, desila se pesma koja je baš za to da je uradiš ti“.
Relja je potom otkrio i šta je ono što je bilo posebno važno Nikoliji i njemu kada su radili na ovoj pesmi, što su želeli da prenesu publici.
– Ima to nešto, to je i Nikoliji bilo važno, to će i ona pričati, ljudi kada pomenu brak, dugu vezu, svi pričaju o poštovanju i razumevanju… Naravno, strava, ne možemo bez poštovanja, ni bez razumevanja, ali ne možemo ni bez ovoga – rekao je Relja i nastavio:
– Mi smo prvo imali „Meduzu“ koja je druga strana ovog novčića, totalno ljubavni spot. Kad je Stojiljković, koji je radio ovaj spot, došao da čuje ovu pesmu, on je bio u fazonu „ja nemam šta ovde da uradim spotom, sve ste ispričali u pesmi“. E sad, mi smo svašta ispričali u pesmi što vi ne čujete, a on je gledao kako da to nadogradi spotom. I nekako te dve stvari očigledno vrlo dobro funkcionišu zajedno.
Relja je potom još jednom istakao da je cela ideja došla spontano, te da projekat nije potekao od ideje da se „ljudi šokiraju“.
– Opet ću se vratiti na početak priče – da smo mi krenuli sa idejom „ajde da idemo da šokiramo ljude“, trebalo bi nam sto života da uradimo tako nešto. A ovo je došlo spontano. Bilo je tu mnogo ideja, baš iz toga kao da ne preteramo, imao je Stojiljković ideju da na drugoj pesmi i drugom spotu bude Nikolija, ali je ovo kako je sad ceo ovaj paket ja dugo nisam nečim bio tako zadovoljan. Imam utisak da se spotovi manje gledaju, manje možeš da držiš ljudima pažnju… Ovo je spot koji mene radi – rekao je Relja i dodao:
– Mi smo u godini kad ljudi više nemaju pažnju, samo skroluju. A mi smo vama sada zadržali pažnju tri minuta i trideset sekundi!
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.