Tim povodom, IDJKids na svom kanalu objavio je i prvi 3D video kao poklon i zahvalnicu svim ljudima koji su ukazali svoje poverenje, a pesma pod nazivom “Kada dete želi malo zabave” ujedno je i himna IDJKids-a.
Kada dete želi malo zabave:
Budući da je IDJ kompanija među retkima čija čak dva YouTube kanala imaju više od milion pretplatnika, na taj uspeh osvrnuo se i direktor IDJKids televizije Marko Radovanović.
– Jako sam zadovoljan. Ovo je jedan pokazatelj da pored toga što je IDJ lider u muzičkoj industriji i entertenment-u, sada smo pokazali da i na polju gde je najmladja publika znamo da pronađemo taj neki x faktor da se publika veže za kontent koji plasiramo i velika je stvar – rekao je Radovanović.
On je dodao da će i ubuduće sigurno nastaviti da rade ono što najbolje znaju, a to je upravo proizvodnja kvalitetnog programa za decu.
– Ključna je stvar da roditelji zavole to što njihova deca gledaju. Deca mogu svašta da gledaju, ali kada roditelji prihvate to i biraju vas, to je odlična preporuka za dalje – poručujue Radovanović.
Marko Radovanović – IDJKds je najzabavnije mesto za najmlađu publiku:
Radovanović najavljuje da u toku 2022. očekuje još dosta uspešnih projekata na više frontova, budući da IDJKids od nedavno pored Srbije svoj program emituje i u drugim zemljama među kojima su Grčka, Bosna i Hercegovina i Bugarska, dok će se uskoro proširiti i na Sloveniju i Hrvatsku.
Pored broja pretplatnika, nedavno su pesmice, crtaći i brojni drugi materijali za najmlađe koji su od samog nastanka ove televizije i kanala podignuti na YouTube zajedno dostigli više od milijardu pregleda. YouTube kanal IDJKids sada je drugi u nizu iz velike IDJ porodice koji je dostigao ove brojke, budući da je pre nekoliko meseci IDJVideos prešao čak 3.5 miliona pretplatnika.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.