Fanove napoznatijeg čarobnjaka i njegovog magičnog sveta očekuje povratak njihovog omiljenog junaka ovog puta na male ekrane.
Warner Bros potvrdio je da se Hari Poter vraća, ali u formatu TV serije, te da će proći kroz svih 7 legendarnih knjiga Dž.K.Rouling.
Serija će imati potpuno nov pristup Hari Poteru i dešavanjima na način koji nije bio obrađen do sada u filmovima. Prema prvobitnom nacrtu plan je bio da se iz sezone u sezonu prikazuje dešavanja iz po jednog nastavka, međutim najnoviji planovi sugerišu da će serija obuhvatiti dešavanja tokom cele decenije Harijevog boravka u školi.
Sa produženim putovanjem kroz svet čarobnjaka, publika može očekivati da vidi sve voljene likove, lokacije i čarobne avanture koje su toliko voleli. Kejsi Blojs, predsednik i izvršni direktor HBO-a i Maxa, izrazio je poverenje u projekat, uveravajući fanove da će serija ostati vernа duhu originalnih knjiga.
Magija Harija Potera oživeće na malim ekranima zahvaljujući odabranoj grupi talentovanih kreativaca. Tu su Marta Hilijer, Ketrin Džordan, Tom Moran i Frančeska Gardiner. Ova dobro uigrana ekipa zajedno je radila na hit serijama poput „Succession“, „His Dark Materials“ i „The Man in the High Castle“. Njihovo iskustvo u britanskoj i američkoj televiziji prema mišljenju direktora Maxa daće magičnom svetu Roulingove svežu perspektivu.
Trenutno se traži producent serije i direktor kastinga, tako da će po svemu sudeći novi glumci igrati poznate likove u seriji. Iako je mnogima teško da zamisle druge glumce koji će zameniti Harija (Danijel Radklif), Hermionu (Ema Votson) i Rona (Rupert Grin), radnje knjige, a samim tim i serije, zahteva mlade likove koje je ovaj trojac definitivno prerastao. Dok detalji o glumačkoj postavi ostaju tajni, predsednik Warner Bros. Television Grupe, Čening Danđi, nagovestio je fokus na mlade talente kako bi se održao hronološki tok priče.
Za uspeh Hari Potera i franšize definitivno je zaslužna njegova kreatorka i autorka popularnog serijala Dž.K.Rouling. Ona je izvršna producentkinja, a njen produkcijski tim takođe je dobio priznanje, zbog čega adaptacija zadržava svoju integritet i dubinu.
Iako su javni komentari Roulingove, na račun sopstvenog dela i tumačenja istog, izazvali brojne kontroverze tokom godina, Warner Bros. Discovery i dalje promoviše pozitivne teme ovog hit serijala koji je oblikovao detinjstva toliko mnogo ljudi. Bez obzira na generacijsku povezanost čitalaca i gledalaca sa ovom pričom, adaptacija ostaje posvećena svojoj interpretaciji serijala.
„Znate da pravimo serije ovog obima, poput „House of Dragons“ i „Game of Thrones,“ rekao je Blojs. „Biće to taj opseg ili veći. Kratki odgovor što se tiče budžeta je – koliko god je potrebno da se napravi serija visokog kvaliteta.“
Navodno, „House of Dragons“ koštala je skoro 200 miliona dolara i imala je najveću marketinšku kampanju HBO-a ikada, sa preko 100 miliona dolara potrošenih na medije (kombinacija reklamih spotova i potrošenog novca na kampanju). Stoga, fanovi Harija Potera mogu očekivati sličan budžet „ili veći“, prema Blojsu, šefu HBO-a i Maxa.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.