
Netflix se pozicionirao kao jedan od najvećih giganta u svetu striminga, zahvaljujući ogromnom broju originalnih filmova i serija koje je objavio tokom godina.
Ipak, deo formule njihovog uspeha leži i u kvantitetu – stalno izbacuju nove naslove, a kada se proizvodi tolika količina sadržaja, bilo je samo pitanje vremena kada će neki filmovi biti ispod svakog kvalitativnog standarda. Upravo zato, greške i promašaji Netflixa deluju još upadljivije, pa postaju laka meta kritike svaki put kad izbace nešto što spada među najgore filmove poslednjih godina.
Kada je reč o tome koji su tačno ti promašaji koje filmski fanovi najviše preziru, teško da postoji bolja adresa za to od zajednice na Letterboxdu. Baš kao što je Netflix promenio način na koji konzumiramo filmove i serije preko interneta, tako je Letterboxd promenio način na koji o njima diskutujemo.
Kao centralno mesto za savremene filmofile, Letterboxd je savršena platforma za ocenjivanje i rangiranje – posebno kada je u pitanju otkrivanje koji Netflix filmovi najviše razočaravaju, piše Collider.
U nastavku pogledajte kojih 20 filmova na ovoj platformi ima najniže ocene:
20. Brazen (2022)
Prosečna ocena na Letterboxdu: 1.66/5
U jednoj od najslabijih trilera 2020-ih, Alisaa Milano glumi spisateljicu misterija Grejs Miler, koja se ni sama ne snalazi kada se nađe usred prave ubistvene zavrzlame. Nakon što joj sestra bude ubijena, Grejs otkriva da je imala tajni život kao dominatriks na kameri, pa odlučuje da sama istraži zločin.
Film je pun klišea, loših zapleta i očiglednih mamaca za publiku, ali bez ikakvog pravog trilerskog uzbuđenja. Pokušaji da prikaže svet „webcam“ industrije su više smešni nego informativni, pa deluje kao parodija na sopstveni žanr.
19. Dangerous Liaisons (2022)
Prosečna ocena: 1.65/5
Moderna, francuska verzija klasične priče, smeštena u svet influensera i Instagrama, pokušava da rekreira čuvenu Dangerous Liaisons priču kroz likove Selin, Tristana i Instagramske dive Vanese. Nažalost, umesto dubine i intrige, sve se svodi na površne likove i kliše romansu u TikTok epohi.
Upoređivanja sa Cruel Intentions su neizbežna – i poražavajuća.
18. Mother of the Bride (2024)
Prosečna ocena: 1.64/5
Ova romantična komedija počinje kao tipična feel-good priča: dve porodice okupljaju se u Tajlandu zbog venčanja dece. Međutim, problem nastaje kada se ispostavi da su mladoženjin otac i mladina majka – nekada bili u vezi. I da, zaljubljuju se ponovo.
Zvuči slatko? Ne baš. Film je zbunjujuć jer implicira da bi deca, koja su na pragu braka, sad mogla da budu – polubraća i sestre. Yikes.
17. Noise (2023)
Prosečna ocena: 1.63/5
Belgijski triler o mladom influenseru koji se upušta u istraživanje mračne porodične tajne, ali… ništa se zaista ne dešava. Radnja je usporena, misterija se razvlači i većina publike gubi strpljenje posle prvog sata. Da stvar bude gora, postoji još jedan Netflix naslov Noise iz prethodne godine – koji je bio veoma uspešan. Ovaj samo zbunjuje.
16. The Kissing Booth (2018)
Prosečna ocena: 1.62/5
Ovaj film je postavio temelje za čitavu mini-generaciju Netflix tinejdžerskih romansi. Džoi King i Džejkob Elordi su lepi, ali to je otprilike sve što film nudi. Kritike ga redovno opisuju kao “lepu pozadinu bez radnje”. Ima i fanove koji ga gledaju zbog camp faktora, ali većina ga smatra nepopravljivim klišeom.
15. Love & Gelato (2022)
Prosečna ocena: 1.60/5
Mlada Lina odlazi u Rim da ostvari majčine snove, ali završi u kliše romansi sa loše napisanim likovima. Netflix je pokušao da ponovi uspeh Emily in Paris, ali je rezultat ispao više kao turistički vodič sa lošim scenariom. Lepi kadrovi Rima nisu dovoljni da spasu ovo razočaranje.
14. Sierra Burgess Is a Loser (2018)
Prosečna ocena: 1.55/5
Na papiru – moderna verzija Cyrano de Bergerac. U stvarnosti – neprijatna priča o lažima i manipulaciji. Glavna junakinja vara svog simpatiju, ljubi ga bez njegovog znanja i postaje sve manje simpatična kako film odmiče. Čak i uz poznata imena poput Noa Sentineo, publika je masovno odbacila film.
13. Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie (2024)
Prosečna ocena: 1.54/5
Fanovi SpongeBoba su očekivali zabavu – a dobili su neukusne šale, lošu animaciju i radnju koja zvuči kao fanfikcija. SunđerBob i Sendi putuju u Teksas da spasu svoj grad, ali umesto urnebesnih fora i mudrih dosetki, film nudi tek praznu ljušturu.
12. The Tearsmith (2024)
Prosečna ocena: 1.52/5
Italijanska tinejdžerska drama o usvojenoj braći i sestrama koji se zaljubljuju – da, stvarno. Premisa je već sama po sebi upitna, ali film ide punom parom u pravcu romantične glorifikacije svega toga. I još je snimljen kao da je parodija na After ili Fifty Shades, samo bez ijedne dobre strane.
11. Death Note (2017)
Prosečna ocena: 1.49/5
Holivudska adaptacija legendarnog animea je sve ono što fanovi nisu želeli. Brzopleta, bez duše, sa likovima koji liče na svoje originalne verzije kao Light Yagami na Disneyevog princa. Jedini svetli trenutak je Vilijem Dafo kao Rjuk – ali to nije bilo dovoljno da spasi ostatak.
10. The Kissing Booth 2 (2020)
Prosečna ocena: 1.47/5
Nastavak koji niko nije tražio, ali Netflix je svejedno snimio. El pokušava da balansira vezu na daljinu sa Noom i prijateljstvo sa Lijem, a usput se pojavljuje i treći frajer. Film je duži, dramatičniji i još kliširaniji od prvog dela. Kao da su uzeli sve što nije valjalo i samo dodali još toga.
9. The Open House (2018)
Prosečna ocena: 1.44/5
Horor koji ni u jednom trenutku nije strašan. Priča prati majku i sina koji se sele u planinsku kuću posle tragedije – i tamo počinju da se dešavaju „jezive“ stvari. Problem? Nema atmosfere, nema zapleta, a kraj je toliko loš da su mnogi fanovi horora bukvalno besneli na internetu.
8. Tall Girl 2 (2022)
Prosečna ocena: 1.39/5
Džodi je sada popularna, ima momka, sve ide savršeno… dok ne počne da dramatizuje zbog stresa i jednog školskog mjuzikla. Film pokušava da bude ozbiljniji i samosvesniji od prvog dela, ali umesto toga samo postaje dosadan. Ni „so-bad-it’s-good“ šarm više ne funkcioniše.
7. Uglies (2024)
Prosečna ocena: 1.38/5
Dizajnirano kao distopijski film o društvenim normama lepote, ali izgleda kao da je zakasnio bar 10 godina. Glavni likovi su navodno „ružni“, a izgledaju kao modeli sa Instagrama. Film ne razume sopstvenu poruku, a efekti i gluma su ispod proseka. Džoi King jednostavno nije uspela da spasi ovaj projekat.
6. Tall Girl (2019)
Prosečna ocena: 1.32/5
Devojka koja je visoka pati jer je drugačija – i ceo svet joj se smeje. I to je… cela radnja. Film je toliko smešan u svojoj ozbiljnosti da se često koristi kao meme. Netflix je pokušao da napravi feel-good tinejdžersku dramu, ali je ispalo kao da su zamenili realne probleme sa izmišljenim kompleksom visine.
5. Marmaduke (2022)
Prosečna ocena: 1.29/5
Animirani film koji je izgledao kao da je rađen u žurbi, sa forama iz 2005. i lošom CGI animacijom. Ni glas Pita Dejvidsona, ni prisustvo Džej K. Simonsa ne mogu da spasu ovu sramotu. Sve što je moglo da krene po zlu – jeste.
4. The Kissing Booth 3 (2021)
Prosečna ocena: 1.27/5
Finale trilogije koje se više bavi glupostima poput liste „najboljeg leta ikad“ nego realnim emocijama ili zapletom. Film je totalni haos – ide od vožnje gokarta u kostimima iz Mario kart sveta do jeftine drame. Ekipa kao da je sama svesna da je sve besmisleno i samo se zeza. Gledljivo jedino uz sarkazam i vino.
3. He’s All That (2021)
Prosečna ocena: 1.21/5
Gender-swap rimejk klasika She’s All That sa Adison Rej u glavnoj ulozi. Umesto šarma originala, ovde imamo TikTok trendove, sponzorisane proizvode i nula hemije među likovima. Ovo je tip filma koji se gleda samo da bi se kritikovao. Ironično, najzanimljiviji deo je Rejčel Li Kuk, koja glumi – ali ne svoju staru ulogu.
2. The Next 365 Days (2022)
Prosečna ocena: 1.20/5
Treći deo notorne trilogije 365 dana koji i dalje nema nikakvu radnju. Sve je podređeno „vrućim“ scenama, a priča (ako je ima) samo postoji da popuni prostor između. Likovi su i dalje toksični, izbori nelogični, a publika sve više frustrirana. I da, ne završava se – već samo nestane.
1. 365 Days: This Day (2022)
Prosečna ocena: 1.06/5
Apsolutni šampion lošeg ukusa. Nastavak filma koji je već bio kontroverzan i kritikovan, 365 Days: This Day ide još dublje – još manje radnje, još više problematičnih poruka, još više… ničega. Netflix je ovom trilogijom uspeo da šokira i razočara i fanove i kritičare, i sve to uz produkciju koja izgleda kao spot za parfem – ali loš.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.