Nakon što je Instagram počeo da u upotrebu uvodi novu verziju te društvene mreže u kojoj nema lajkova, influenseri širom sveta su se našli u problemima.
Prvi su u medije istupili australijski influenseri, koji se žale da gube hiljade pratilaca od kada nema lajkova, a pokazalo se da ostatak nacije nema puno empatije za njihove muke. Naprotiv, poručili su im da sada "nađu poslove u stvarnom svetu".
– Siguran sam da traže radnike u supermarketu – je jedan od brojnih, sličnih komentara na članak Daily Maila Australia o tome da se influenseri muče da osiguraju ugovore sa sponzorima nakon što su lajkovi nestali sa njihovih profila.
– I ja bih bio očajan da sam našao posao na kojem ne moram ništa da radim, a sad moram da počnem zapravo da radim – piše u drugom.
Neki su se našalili da su influenseri "u njihovim molitvama i srcu" nakon što je počelo da se govori da više neće moći da žive od zarade na društvenim mrežama.
Kako pišu strani mediji, nova Instagram praksa rezultirala je velikim gubitkom pratilaca na profilima pojedinih poznatih influensera. Pokazalo se i da se sponzori poprilično oslanjaju na broj lajkova kod odluke s kime će sarađivati.
Prema podacima sa Social Bladea, influenserka Elizabet Sobinof samo u ponedeljak je ostala bez 683 pratilaca, iako je počela da piže o ženskoj snazi. Od kada su lajkovi nestali, izgubila je oko hiljadu pratilaca. Njena koleginica Sajrel Pol je izgubila je 1241 pratioca.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.