Mikela Sousa ima 19 godina i skoro dva miliona pratilaca na Instagramu. Ima prelep ten i frizuru, a magazin Tajms ju je proglasio jednom od 25 najuticajnijih ljudi da svetu.
Mikela se pojavila u kampanjama za Pradu i Balensijagu, intervjuisao ju je Vog, a ako vam se čini da izgleda malo nestvarno, u pravu ste jer ona i nije stvarna.
Naime, Mikela je avatar, računarski stvoren 3D lik. Iako je sve na njoj veštačko, njena vrednost se procenjuje na više od 100 miliona funti jer je savršen "oglasni prostor".
Odeća koju nosi, mobilni telefoni koje ima ili preparati koje koristi da bi održavala savršen ten ili frizuru – sve je to stvarno. Ali ona nije.
Mikela je sledeći korak u influenserskoj industriji i dok neki ovo smatraju uznemirujućim i jezivim, druge jednostavno nije briga, pogotovo gomilu njenih fanova koji je obožavaju.
– Iskreno, obožavam sve na njoj. Što se mene tiče, nije mi bitno da li je stvarna ili ne. Iskreno me nije briga. Sviđa mi se njen stil, mislim da je hrabra, frizura joj je odlična i od nje možemo jako puno toga da naučimo – izjavila je 23-godišnja Džez Vilijams koja je prati od samog početka.
Oglašivači je posebno obožavaju jer sve na njoj izgleda savršeno, nikada nema loš dan, mladi je vole, njenu rasu je teško odrediti i, u moru jednoličnih influenserki, zaista je posebna. I ono najbitnije, nikada neće izazvati skandal ili ugroziti brend koji promoviše i zauvek ima 19 godina.
Mikela se prvi put pojavila 2016. i mnogi su verovali da je stvarna. Divili su se njenom neobičnom izgledu koji su pripisivali šminki, a njeni tvorci su obožavali da drže fanove u neizvesnosti.
Kada je istina izašla na videlo Mikela je dobila samo još više fanova, a njeni tvorci i dalje tvrde da ona ima sopstvene misli i osećanja.
Čest je gost na bitnim dešavanjima, podrava LGBT zajednicu i pokret Black Lives Matter, a prate je i mnogi poznati poput Viktorije Bekam i Paris Hilton. Mikela je počela i da se bavi muzikom, a fanovi obožavaju njene pesme.
Ova influenserka je proizvod jednog startapa koji su stvorili 27-godišnja Sara Dekou i 33-godišnji producent Trevor Mekfedris koji nikada ne daju intervju pa niko ne zna kako i zbog čega je Mikela zaista nastala.
Iako je ovo odličan poslovni potez za Saru i Trevora, drugi se pitaju koliko je ovo dobro za mlade fanove koji uzore ne bi trebalo da traže u nestvarnim likovima.
Mikela ima i konkurenciju, virtuelni supermodel Šudu, a njen tvorac Kameron Džejms Vilson je sarađivao s modnom kućom Balmain i stvorio vojsku virtualnih supermodela koji reklamiraju njihovu odeću. Naravno, pravim modelima se to nije svidelo.
Brud je stvorio još dva lika, a to su Bermuda (virtualna plavuša) i Blavko (muški CGI model), kojeg naziva "mladim robotskim seks simbolom".
Ovaj trend virtuelnih influesera se ne sviđa mnogim stručnjacima koji tvrde da roditelja treba da zabrane deci da prate nestvarne ljude kako se ona ne bi ugledala na njih, ali mnogi kaži da nema razlike budući da i stvarni influenseri sve više koriste Fotošop i šminku kako bi sakrili pravi izgled.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.