Kada gledaoci naiđu na video koji vodi do igre, mogu da počnu da ga igraju dodirom na vezu pored korisničkog imena kreatora.
Za sada, TikTok planira da uvede u potpunosti igre izgrađene u HTML5 jeziku, kako bi bile potpuno integrisane kroz njihovu aplikaciju. Nijedna od igara trenutno nema oglase ili kupovine u aplikaciji, a projekat je u ranoj fazi testiranja. TikTok želi da sazna kako kreatori prave sadržaj oko sebe i kako korisnici komuniciraju sa igrama. Korisnici mogu da snime svoju igru i podele je u novom videu.
Izveštaji poslednjih meseci sugerišu da se TikTok sprema za veliki prodor u industriju video igara. Matična kompanija ByteDance kupila je gejming studio Moonton Technology prošle godine.
TikTok se udružio sa Zyngom za ekskluzivnu mobilnu igru pod nazivom Disco Loco 3D; dobrotvorna igra pod nazivom Garden of Good, preko koje igrači mogu da pokrenu donacije za Feeding America, postala je dostupna na američkoj verziji TikTok-a u junu. TikTok je ranije testirao HTML5 igre u Vijetnamu.
Druge velike tehnološke kompanije su napravile prodor u gejming industirji za mobilne uređaje, uključujući Apple, Google i, nedavno, Netflix. Zynga je, naravno, postala gigant društvenih igara uz pomoć ogromnog dometa Facebook-a, dok je Facebook prešao u industriju igrica u oblaku 2020. godine.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.