iCar?
Automobil bi trebao da bude opremljen inovativnom baterijom sa monocell dizajnom. To će, prema izveštaju, omogućiti kompaniji da doda više aktivnih materijala u bateriju, što će obezbediti i veću kilometražu sa jednim punjenjem. Apple takođe istražuje mogućnost upotrebe lithium iron phosphate (LFP) baterija, koje se manje zagrevaju i ne sadrže kobalt. Ovo poslednje je možda i najvažnija činjenica, pošto više od 60 procenata svetskih zaliha kobalta leži u Demokratskoj Republici Kongo, u čijim rudnicima često rade i deca, pa bi se izbegavanjem ovog elementa smanjilo i iskorišćenje dece na teškim fizičkim poslovima. Poznavaoci kažu da upotreba baterija bez kobalta predstavlja potpuno novi nivo i da je uporediv sa pojavom iPhone-a u svetu telefona.
Vozilo bi trebalo da bude opremljeno sa LiDAR senzorima preko kojih bi bilo sposobno da „razume“ okruženje u kojem se nalazi. Ovde bi Apple mogao da iskoristi i prilagodi već postojeće LiDAR senzore koji se upotrebljavaju u iPhone 12 Pro i iPad Pro uređajima.
Odlaganje zbog korone?
Kao i telefone, električni automobil bi trebala da proizvodi neka eksterna kompanija. Iako je trenutno za početak proizvodnje zacrtana 2024. godina, moguće je da će pandemija korona virusa biti razlog za odlaganje početka proizvodnje bar do 2025. godine, ili čak za smanjenje obima ovog projekta. To bi značilo, da bi umesto proizvodnje sopstvenog automobila, Apple mogao da se odluči za strateško partnerstvo sa nekim od tradicionalnih proizvođača u čije modele bi se ugrađivale napredne Apple-ove tehnologije. Za sada je izvesno da se radi na razvoju nekog tipa tehnologije za automobile, samo nam ostaje da vidimo u kom obliku će se ona pojaviti na tržištu.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.