To nije sve. Iz prodavnice je uklonjeno i 215.000 aplikacija koje su prikupljale previše podataka o korisnicima, ili su na druge načine kršile Apple-ovu politiku privatnosti.
Još 95.000 aplikacija je uklonjeno jer su služile za prevaru korisnika – nakon što su dobile prolaznu ocenu i pojavile se u prodavnici, autori su ih menjali, najčešće u aplikacije za kockanje ili prikaz pornografskog sadržaja. Zbog takvih stvari, Apple je ugasio 470.000 naloga u svom developer programu. I na kraju, objavljeno je da je u toku prošlog meseca Apple odbio 3.2 miliona instalacija aplikacija koje koriste enterprise sertifikate, što je način koji je omogućavao kompanijama da na poslovne iPhone telefone instaliraju aplikacije bez upotrebe App Store-a.
A prošle nedelje kompanija je još jednom navela da ne želi da svojim korisnicima omogući instalaciju aplikacija van App Store-a, kao što to može da se uradi na Android-u, jer se time povećava bezbednosni rizik.
Ovi podaci su prilično zanimljivi, možda zabrinjavajući, ali predstavljaju i još jedan dokaz da je kompanija postala transparentnija kada su u pitanju informacije o aplikacijama iz App Store-a.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.