Pretraži

Labubu vlada modnom scenom, ali stiže konkurencija: Louis Vuitton izbacuje nove priveske, a od cene će vam se zavrteti u glavi

Autor:  Redakcija IDJTV
|
Fashion
0

Ako ste primetili neobične priveske na torbama, patikama pa čak i kaiševima – niste jedini.

Privesci su ove sezone apsolutni hit, a jedan lik posebno se istakao: Labubu, simpatično strašna figurica sa oštrim zubićima, koja neodoljivo podseća na malog gremlina.

Credit: Sun Weitong / Xinhua News / Profimedia

Labubu manija je eksplodirala. Ove figurice je gotovo nemoguće pronaći na sajtu brenda Pop Mart, a na aukciji u Pekingu kolekcionar je platio čak 150.000 dolara za ogromnu verziju iz prve generacije visoku 131 cm.

Dakle, iako nije bio privezak – jasno je koliko je ova pomama ozbiljna.

Originalna malena Labubu figurica se prvobitno prodavala kroz “blind box” sistem po oko 59–69 juana ($8.50–$10) na kineskom tržištu . Kada je Pop Mart proširio ponudu na Zapad, cena je na američkom tržištu porasla sa $22 na $28 za novu seriju “Labubu 3.0”.

Dakle:

Početna cena (Kina): 59–69 juana ($9–10)

Zapadna maloprodaja: $22, zatim povećana na $28

Danas, zbog ogromne potražnje i kolekcionarske vrednosti, cene na sekundarnom tržištu eksplodirale su:

StockX navodi da su se pojedine Labubu figurice iz limitiranih serija prodavale između $85–$124 (primer: “Time to Chill” – $70 maloprodaja, a prosečno se prodavao za oko $118)

Još ređe verzije (“x Vans”, “Ultraman”) dostižu astronomskih $2.000–$4.500+

Društvene mreže su preplavljene fotografijama Labubua. Od ulica Njujorka do tokijskih metroua, od Lise iz BLACKPINK-a, Rijane, Due Lipe do Dejvida Bekama – svi ga nose. I da, davno je prešao granicu dečje igračke. Danas je modna izjava i vredan kolekcionarski komad.

Credit: Mattpapz / BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia

Ali modna industrija ne spava. Louis Vuitton je prepoznao trend – i rešio da odgovori na svoj način. Umesto da Labubua zakače o svoje torbe, odlučili su da predstave svoje modne junake.

Upoznajte Vivijen Fešonistu i Luj Bera – Vuittonove nove zvezde u svetu privezaka

Luksuzni dvojac iz Luj Vitona – Vivijen Fešonista i Luj Ber – manji su od Labubua, ali daleko ekskluzivniji. Ovi upečatljivi likovi dolaze kao savršen dodatak brendiranim torbama, a pritom i sami mogu da ukradu svu pažnju.

Vivijen je prvi put predstavljena 2018. kao zvanična maskota Luj Vitona, inspirisana kultnim monogram cvetom i dizajnirana s dozom animiranog šarma.

U početku je bila kolekcionarski predmet, ali je vremenom postala važan deo modne priče brenda – pojavljuje se u limitiranim kolekcijama, pa čak i u luksuznoj liniji nakita.

U najnovijem izdanju, Vivijen Fešonista je stilizovana do savršenstva – obučena u kožu s LV monogramom, sa šarenim krznenim detaljima, mini torbicama i čak nakitom.

Uz nju stiže i Luj Medved – plišani fashion meda u prepoznatljivom LV dezenu, sa maramom i sunčanim naočarima. Idealan kao modni privezak ili luksuzan poklon.

Cena? U skladu sa luksuzom

Za Vivijen Fešonistu cena je navodno 1.199 evra, dok je Luj Ber nešto „pristupačniji“ – 1.096 evra. Prve porudžbine dostupne su preko LV aplikacije, dok se zvaničan dolazak u radnje očekuje 10. jula.

Hoće li Vivijen i Luj Ber detronizovati Labubua i postati nova opsesija modnog sveta? Ostaje da vidimo. Ali jedno je sigurno – scena luksuznih privezaka nikada nije bila uzbudljivija.

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Povezane vesti

Najnovije iz Fashion