Pretraži

PANIKA MEĐU INFLUENSERIMA: Nova promena na YouTube-u se nikome ne dopada

Hi-Tech
0
Photo: pixabay.com

YouTube je nedavno pokušao da ažurira svoj program verifikacije naloga. Ali rezultat nije bio baš uspešan pa nikome nije bilo jasno kako video platforma zapravo upravlja identitetima svojih korisnika.

——————– Sponsored ——————–

Umesto toga, došlo je do totalnog haosa među jutjuberima koji su do četvrtka imali plavu kvačicu, a sada je više nemaju.

YouTube je na svom blogu objavio da planira da smanji nedoumice oko toga šta znači imati verifikovan nalog. Nakon toga su predstavili novi simbol kojim će se razlikovati službeni kanala nekog jutjubera, poznate osobe i brenda od ostalih. Umesto plave kvačice, to če od sada biti sivi okvir.



Pre ovoga YouTube je omogućavao svakome sa više od 100.000 pratilaca da verifikuje svoj kanal, a od sada će moći da se verifikuju samo kanali koji imaju "jasan dokaz o autentičnosti".

Verifikacija kanala je jutjuberima jako važna, a nakon ovih promena više neće moći sami da se prijavljuju za nju, već će zavisiti od volje platforme.

  • Pišemo vam kako bismo vas obavestili da ažuriramo kriterijume za proveru kanala na YouTube-u. Nažalost, s ovim izmenama vaš kanal više ne ispunjava kriterijume za verifikaciju – pisalo je u e-mailu koji je stigao mnogim jutjuberima, a koji je izazvao ogromnu paniku na društvenim mrežama. 

Mnogi od njih sa manjim brojem pratilaca su se uspaničili da ovo znači da im je profil u opasnosti. Ali je, nakon ovoga, YouTube objavio novo saopštenje, u kojem je objasnio da niko još nije izgubio potvrdu autentičnosti, već da je to rano obaveštenje kako bi mogli da se žale. 

– Žao mi je svih kreatora sadržaja na YouTube-u koji danas ostaju bez verifikacije. Odluka je besmislena i još je jedna promena koju niko nije tražio – napisao je poznati influenser Džejms Čarls.

Jutjuberi su inače jako osetljivi na svaku promenu na ovoj platformi, a zbog nejasnoća oko toga kako njeni algoritmi funkcionišu, žive u konstantnom strahu da će izgubiti svoj položaj i pratioce na njoj.

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Hi-Tech