Pretraži

POSTANITE STRUČNJAK ZA INSTAGRAM: Kompletan vodič za korišćenje heštegova!

Hi-Tech
0
Photo: pixabay.com

Iako mnogi misle suprotno, heštagovi na Instagramu su i dalje efektivan način da vaše objave stignu do više ljudi.

——————– Sponsored ——————–

Kako istraživanja pokazuju, post sa barem jednim heštegom u proseku ima 12,6% više interakcija od postova bez ove oznake. Tako da je ubacivanje tarabe ispred reči i dalje odlična strategija kako bi vaše objave na društvenim mrežama bile vidljivije.

Zbog čega su heštegovi bitni?

Od kada je osnovan, 2010. godine, Instagram je prošao kroz mnoštvo promena, ali jedna stvar se nikada nije menjala – značaj i upotreba heštegova.

Korišćenje relevantnih i ciljanih heštegova na objavama i storijima je i dalje jedan od najboljih načina da budete otkriveni od strane nove publike na Instagramu, a ovo može rezultirati većim brojem lajkova i pratilaca, ali i mušterija ukoliko je posao u pitanju.

Kao i na ostalim društvenim mrežama, heštagovi na Instagramu služe kako bi postove raspodelili u određene kategorije, a ako vam je profil javan to znači da će vaše fotografije i videi biti vidljivi i na odgovarajućoj hešteg stranici.

Heštegovi se koriste kako bi neko otkrio vaš sadržaj te ukoliko izaberete onaj pravi stići ćete do svoje ciljne grupe, iako pre niste imali dodira sa njom.

Na primer, kada bloger kojem je Instagram profil posvećen hrani iskoristi tagove #superfoods, #cleaneating i  #vegansofig uz fotku zdravog obroka njegov post će brže doći do korisnika koje zanima zdrav način života.



Najpopularniji heštegovi na Instagramu u 2019. godini

Iako korišćenje najpopularnijih tagova nije uvek najpametnija strategija za privlačenje pratilaca, velika je verovatnoća da će vaš post ili stori imati veću interakciju sa publikom, a ovo su tagovi koji su se najviše koristili u protekloj godini.

  1. love

  2. instagood

  3. photooftheday

  4. fashion

  5. beautiful

  6. happy

  7. cute

  8. tbt

  9. life4life

  10. followme

Photo: pixabay.com

Photo: pixabay.com

Kako da pronađete najbolji hešteg za svoje objave

Kada ih pravilno koristite Instagram heštegovi mogu da vam donesu veći "ingejdžmen" i "rič", ali i da privuku nove pratioce. Da biste uspeli u tome neophodno je da napravite strategiju koje tagove ćete i kada koristiti.

Najpopularniji heštegovi na Instagramu su korišćeni više miliona puta, ali to ne znači da nećete dobiti nekoliko lajkova ako samo dodate #love kao opis za post.

Ali, umesto da koristite ove rasprostranjene tagove, bilo bi bolje da nađete neke koji se manje koriste, a određeniji su i tako privučete konkretnu ciljnu grupu.

Ovo ćete najbolje uraditi tako što pogledate koje tagove najčešće koriste ljudi koji vas prate i koji imaju slična interesovanja kao i vi.

Na primer, kada postavite fotku francuskog buldoga umesto samo #dogstagram (postoji preko 15 miliona postova sa ovim tagoma), dodajte i tag #frenchie (preko 5 milion postova).

Kada treba da koristite heštegove na Instagramu

Odgovor je jednostavan: Što je više moguće! Bilo da delite post ili stori, a cilj vam je da što više ljudi vidi, treba da stavite bar neki tag.

Jedino kada koriščenje taga nije neophodno to je kada sa pratiocima delite neku ličnu priču ili anegdotu.

Koliko tagova je najbolje da koristite po objavi

Ovo pravilo još nije zvanično utvđeno, dok jednu preporučuju da iskoristite maksimalan dozvoljen broj, drugi misle da je najbolje koristiti 5-10 tagova za jednu objavu.

Tako da, ako se setiti 30 tagova za jednu fotku – iskoristite ih, a ako ipak ne biste preterivali, nemojte.

Tagovi

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Hi-Tech