Najpopularniji striming servis na svetu za slušanje muzike po pitanju mogućnosti na platformi do sada je bio vrlo tradicionalan. Međutim odnedavno testira svoju verziju “priča”, koja je sad preplavila skoro sve društvene mreže, piše wccftech.
Da se kompanija odlučila na taj korak, pronašao je YouTube korisnik TmarTn, dok je tražio “božićnu muziku”. Pošto je otvorio određenu playlistu, primetio je da mu aplikacija ukazuje na novu mogućnost. Na sreću, to je snimio i podelio sa internet zajednicom.
“Priče” naravno, nisu ništa novo. Poslednje su uvedene na Twitter-u, pod nazivom “fleets”, a već neko vreme ih imaju Instagram, Facebook pa i WhatsApp, Spotify je muzička usluga, pa je ova odluka, makar iz perspektive korisnika neočekivana i čudna. Sada je već evidentno da će ta funkcija doći na Android i iOS verziju aplikacije.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.