Pretraži

Youtube platio više od 30 milijardi stvaraocima sadržaja, evo na čemu je sada fokus

Hi-Tech
0
Photo: Pixabay.com

U prvom pismu direktorke iz 2021. godine, navodi se da je broj novih kanala koji su se pridružili partnerskom programu kompanije, koji omogućava kreatorima da zarađuju od oglašavanja, više nego udvostručio 2020. godine.



YouTube je takođe doprineo oko 16 milijardi dolara američkom BDP-u 2019. godine, a to predstavlja ekvivalent od 345,000 poslova sa punim radnim vremenom. Pismo se takođe fokusira na posao koji YouTube-ov tim još uvek ima pred sobom. Uglavnom, transparentnost, posebno kada se radi o blokiranju sadržaja i drugim problemima, sa kojima se autori sadržaja sreću. U pismu se navodi da YouTube želi bolje da komunicira o promenama kako bi izbegao štrajkove na kanalu. Posle tri štrajka u roku od 90 dana, kanal se ukida.

Rukovodioci YouTube-a suočeni su i sa sve većim pritiskom da učine bolji posao moderiranjem stranice i sprečavanjem širenja dezinformacija. YouTube sada fokus preusmerava na dezinformacije o vakcinaciji. Još jedan zanimljiv deo pisma bio je fokus na regulaciji. Nedavna vruća tema u krugovima tehničke politike je reforma Odeljka 230, koja efikasno omogućava platformama društvenih medija poput YouTube-a, Facebook-a i Twitter-a da rade bez odgovornosti za sadržaj koji ljudi objavljuju. Ovo je naravno važna tema o kojoj će se tek pričati.

Tagovi

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Hi-Tech