Osim pandemije, pozitivan uticaj na ovu mrežu imali su i američki predsednički izbori. Twitter se pokazao kao idealna platforma za „prepucavanja“, kada postoje polarizacioni događaji koji podstiču na iznošenje suprotstavljenih stavova.
Ovo povećanje broja korisnika praćeno je i povećanjem prihoda kompanije. U prvom kvartalu ove godine prijavljen je prihod od 1.04 milijarde dolara, što je povećanje od 28 procenata u odnosu na prošlu godinu, a neto zarada je bila 68 miliona dolara. Pre godinu dana, kompanija je u istom periodu bila u gubitku 8 miliona dolara, pa je ovaj rezultat utoliko značajniji.
U svom izveštaju namenjenom investitorima kompanija navodi da je ovaj uspeh ostvaren kombinacijom pomenutih dešavanja, kao i da se očekuje da će sledeći kvartal biti mnogo „mirniji“ i da se očekuje znatno manji rast.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.