Pretraži

LAZAROVE ANTIPREPORUKE: Poznati TikToker otkrio koje proizvode nikada ne bi preporučio i zašto (VIDEO)

Influence
0
Screenshot: Instagram/lazarfilipovicc

Njegove skincare preporuke su postale viralne jer za svaki proizvod garantuje da ga lično koristi i preporučuje proizvode koje svako može da priušti.



Lazarove preporuke uglavnom rasprodaju proizvode, a sada je odlučio da se priključi trendu i iznese njegove antipreporuke. Sastavio je listu proizvoda na koje, po njegovom mišljenju, nema potrebe bacati novac.

1. Okoločne kreme koje obećavaju da će od njih nestati podočnjaci

Ovakve kreme mogu nekima pomoći, što se tiče braonkaste boje oko očiju, ali u jako maloj meri. Međutim, onima koji imaju jako naglašene podočnjake verovatno neće. Oni koji imaju udubljene podočnjake, ta krema neće napraviti apsolutno nikakvu razliku jer se u tom slučaju radi o fizionomiji lica, a to nijedna krema ne može promeniti. Ovakve kreme su često i jako skupe. Postoje mnogo bolja rešenja za skrivanje podočnjaka.

2. Agresivni gelovi za umivanje

Gelovi za umivanje i skidanje šminke koji su agresivni su oni koji u sebi sadrže sulfate. Takvi gelovi isušuju kožu, a neće puno pomoći. Najbolje je birati gelove koji nemaju previše sastojaka i čija je jedina funkcija da očiste kožu.

3. Proizvodi koji obećavaju da će ti očistiti akne

Oni koji imaju upaljene akne i imaju ih dugo jer im ništa što upotrebljavaju ne pomaže, moraju prvo da promene način na koji pokušavaju da ih se reše. Prema Lazarovom savetu, najbolje je posetiti dermatologa, ginekologa ili endokrinologa, zato što su akne najčešće rezultat nekih promena u vašem organizmu. Stručno lice će vam odgovarajućom terapijom pomoći da rešite ovaj problem, dok beauty proizvodi koji to obećavaju uglavnom neće uraditi ništa.

@lazar.filipovic ANTIPREPORUKE❌ dobra skincare rutina ona jednostavna🙌🏼 #lazarfilipovic ♬ original sound – Lazar

 

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Influence