Pretraži

„TREBA MI NEKO SA KIM MOGU DA RADIM“: Darko Dimitrov pred početak nove sezone IDJShow-a otkrio šta osvaja publiku i šta očekuje od kandidata

News
0
Photo: IDJ

Pored Relje i Nataše Bekvalac, deo žirija biće i Darko Dimitrov.



Na pitanje šta je preduslov za pobedu u IDJShow-u, Dimitrov je imao jasan odgovor.

  • To je jedna jaka kombinacija – da napraviš tortu koju svi vole. Najbitnije je pevanje, naravno, to je osnova takmičenja, bar za mene. Meni treba u studiju neko sa kim mogu da radim, neko kome ću da naravim dobru pesmu i da taj neko može da osvoji publiku. Po mom mišljenju publika osvaja pesmu, pa onda pevač. Pored dobrog pevanja, mora da ima harizmu, da zrači i da može da komunicira sa publikom. Izgled je isto bitan, ali je glas definitivno ono prvo što dolazi – kaže Dimitrov za Nova.rs.

Upitan da li ima nova očekivanja u drugoj sezoni, Darko je istakao da ima realna očekivanja.

  • Očekivanja su uvek velika, ali možeš i da se razočaraš ako očekuješ previše u životu. Ja sam sebe naučio da ne očekujem previše, odnosno da se iznenadim. Prve audicije mi pokazuju da sam se iznenadio. Ima talenata koji su vrhunski i mislim da će osvojiti publiku.

Dimitrov je prokomentarisao i to da li je njegovo iskustvo u studijskom radu njegova prednost u žiriju.

  • Moj posao je da napravim pevača. Ja nisam šoumen, nisam pevač, i nikada mi nije bio cilj da budem poznat. Ja treba da napravim poznatog izvođača koji će sutra da gradi scenu i da pomaže ostalima. Ja želim da pomognem mladima ovde – zaključio je on.

Voditeljka emisije ostaje dobro poznato IDJShow lice – Danica Nikolić.

U prvim epizodama show-a gledaćemo audicije, tokom kojih će IDJCoach-evi, od nekoliko hiljada kandidata, odabrati 36 takmičara koji će se kroz dalje faze takmičenja boriti za ulazak u finalnih 12 i glavnu nagradu – IDJCoin, koju će pobednik moći da iskoristi za dalji razvoj svoje muzičke karijere. U toku takmičenja glas publike ima ključnu ulogu, budući da se ocene takmičara baziraju na lajkovima, pregledima, praćenjima i slušanju na platformama kao što su YouTube, Spotify, TikTok i Instagram. Učesnici kroz ovaj show razvijaju i svoje digitalne platforme, a samim tim dobijaju i priliku da od mikro-influensera steknu titulu velike zvezde na javnoj muzičkoj i influenserskoj sceni.

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz News