U seriji video-zapisa u kojima se prikazuje raspakivanje Elis Harmon je pregledala praznični proizvod.
TikTokeri su nakon toga počeli da pritiskaju Elis da otpakuje ostalo.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Neke kutije sa kozmetičkim proizvodima, kao što su "Le Vernis" lak za nokte i ruž za usne "Rouge Allure", bile su dobro prihvaćene, ali druge su kritkovane, poput kutije broj 8 koja sadrži malu vrećicu za prašinu bez ičega unutra.
- Ne mogu ovo da izmislim. To je samo ova torba. To je samo vreća za prašinu. To je vreća za prašinu za vaše nalepnice očigledno – komentarisao je jedan tiktoker.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ostali predmeti su uključivali privremene tetovaže, narukvicu sa žicama sa plastičnim dvostrukim pečatom marke CC i preklopnu knjigu. Čini se da su neki od artikala prošli kao "poklon uz kupovinu" i da se mogu naći na eBay-u.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Kako je Harmon nastavila da objavljuje više video-zapisa, prijavila je da ju je Chanel blokirao. Korisnici društvenih mreža su od tada počeli da preplavljuju Instagram nalog brenda komentarima.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
U trenutku pisanja, Harmonovi video snimci raspakivanja su prikupili preko 41 milion pregleda na TikToku. Tema je takođe u trendu u Kini nakon što je recenzija blogera prikupila preko 7 miliona pregleda. Korisnici interneta su prozvali Chanel zbog prevare, a hešteg #Chanel blindbok# dostigao je preko 46 miliona pregleda na Weibo-u.
Kako izgledaju Chanel praznični proizvodi, pogledajte OVDE.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.