Da li ste raspoloženi za koktel inspirisan „Squid Game“-om, ili želite da uživate u sendviču inspirisanim serijom „Sex Education“?
Obožavaoci Netflix-a u Las Vegasu sada mogu posetiti restoran Netflix Bites Vegas u MGM Grand Hotelu i Kazinu.
Nova ugostiteljska lokacija Netflix-a nudi doručak, ručak i večeru, a “gosti će uživati u jelima i pićima koja donose magiju ekrana na sto,” kako je kompanija najavila u utorak prilikom otvaranja.
Netflix Bites Vegas je inspirisan pop-up restoranom Netflix-a iz 2023. godine u Los Anđelesu, čije su rezervacije bile potpuno popunjene više od šest nedelja unapred.
U Netflix Bites Vegasu, većina stavki iz jelovnika povezane su sa Netflix serijama ili filmovima. Na primer: Bridgerton Regency Tea sa tri servirana jela; WWE Smashburger ; Bloody Mary inspirisan „Too Hot to Handle“; The Mind Flayer, bourbon napitak inspirisan „Stranger Things“-om; i The Pink Soldier, koji je posvećen Squid Game čuvarima i stavlja korejsku soju na prvo mesto.
Ostala jela uključuju The Grand Line Showboat, inspirisano „One Piece“; Red Bite, Green Bite pohovana piletina; Beverly Hills Cobb salata; The Dessert Is Lava čokoladna torta; i Get Your Knives Out for This Glass Onion.
U svom najvećem potezu za širenje poslovanja sa Netflix-ovim in-person iskustvima, kompanija planira da 2025. godine otvori prva dva “Netflix House” objekta u Dalasu i King of Prussia-u, PA (blizu Filadelfije), koja će obuhvatiti iskustva vezana za serije kao što su Bridgerton, Stranger Things i Squid Game.
Na konferenciji prošle jeseni, Ted Sarandos, co-CEO Netflix-a, izjavio je da vidi priliku da kompanija eventualno izgradi 50-60 stalnih maloprodajnih destinacija širom sveta koje kombinuju plaćena in-person iskustva, kupovinu i restorane.
Netflix House objekti su “uglavnom zamišljeni kao svojevrsni doživljaj,” rekao je Sarandos.
“Ne vidim nas kako gradimo tematski park, ali vidim nas sa 50 ili 60 ovih objekata širom sveta.”
“Netflix Bites je novi način da se dožive omiljeni filmovi i serije,” kaže Džoš Sajmon, podpredsednik odseka za proizvode u Netflix-u.
“Kada naši obožavaoci pronađu seriju koju vole, ne žele samo da je vole — žele da je dožive. Nema grada na svetu koji bolje poznaje način kako da uroni obožavaoce u ekstravagantne svetove kao Las Vegas. MGM, poznat po vrhunskom gostoprimstvu i zabavi, je idealan kreativan partner za pružanje zabave, originalnog pripovedanja kroz nezaboravna kulinarska iskustva.”
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.