Pretraži

Otkrivamo ko najviše zarađuje na internetu: Oni su najbogatiji kontent kreatori, a evo šta se krije iza njihovih milionskih uspeha

|
Influence
0
Credit: GREG GRUDT / UPI / Profimedia

Kreiranje sadržaja se razvilo od usputnog hobija do unosne karijere za mnoge, a danas pojedini kontent kreatori zarađuju milione.

Danas kreatori sadržaja ne samo da zarađuju milione zahvaljujući svojoj kreativnosti, već prihod koji ostvaruju koriste i da investiraju u svoje preduzetničke strasti. Više se ne radi samo o zabavi — to je postao ozbiljan posao u kojem se obrće ogroman novac.

Evo pogleda na neke od najplaćenijih ljudi u industriji kontent kreatora.

Kako su influenseri zaradili 853 miliona dolara u 2025. godini? Forbes otkrio koliko zarađuju MrBeast, Kai Senat, Aliks Erl i mnogi drugi

Mister Bist

Mister Bist (MrBeast) je verovatno najpoznatiji kreator sadržaja na svetu. Ima više od 500 miliona pratilaca na različitim društvenim mrežama i impresivnih 380 miliona pretplatnika na Jutjubu. Od preživljavanja na otvorenom moru na improvizovanom splavu do rekreiranja izazova iz serije „Squid Games“, svaki njegov video u proseku ima oko 100 miliona pregleda.

Foto: Instagram/mrbeast

Procena je da njegovi prihodi od stvaranja sadržaja, zajedno sa njegovom modnom linijom i brendom slatkiša i čokolada Feastables, prelaze 600 miliona dolara godišnje.

Dar Men

Dar Men (DharMann) je kreator koji snima video-sadržaje o temama poput vršnjačkog nasilja, rasizma i nejednakosti. Ima ogromnu publiku — oko 120 miliona pratilaca na društvenim mrežama i skoro 25 miliona pretplatnika na svom glavnom Jutjub kanalu.

Pored kreiranja videa, Dar Men je i vlasnik agencije za kreatore 5th Quarter Agency i kozmetičkog brenda LiveGlam. Njegova procenjena godišnja zarada iznosi oko 45 miliona dolara.

Foto: Instagram printscreen/dhar.mann

Čarli D’Amelio

Čarli D’Amelio postala je poznata na TikToku zahvaljujući svojim plesnim pokretima i klipovima koje je snimala još na samom početku razvitka TikToka. Ima više od 200 miliona pratilaca na društvenim mrežama, od čega 157 miliona samo na TikToku.

Saradivala je sa brendovima kao što su Garnier i CeraVe, a pojavila se i u brodvej mjuziklu „& Juliet“. Njena neto vrednost procenjuje se na impresivnih 45 miliona dolara.

Credit: © Elder Ordonez / INSTAR Images / Profimedia

Met Rajf

Stand-up komičar Met Rajf prešao je dug put do slave. Njegov britak i brz humor doneo mu je više od 33 miliona pratilaca na društvenim mrežama.

Zvezda društvenih mreža pojavio se i u Netflix specijalima „Matt Rife: Natural Selection“ i „Matt Rife: Lucid – A Crowdwork Special“, a objavio je i autobiografiju pod naslovom „Tvoja mama će me obožavati“.

Foto: Instagram printscreen/mattrife

Njegova godišnja zarada među najvišima je u svetu kontent kreatora — oko 50 miliona dolara.

Mark Rober

Mark Rober ima ogromnu bazu pratilaca na društvenim mrežama. Bivši inženjer NASA-e koristi svoju kreativnost i znanje kako bi podstakao naučnu radoznalost svojih gledalaca — a ima ih mnogo, sa oko 66 miliona pretplatnika samo na Jutjubu.

Od pravljenja sopstvenog satelita do testiranja autopilota Tesle, Mark Rober stalno pobuđuje interesovanje svojih fanova. Njegova godišnja zarada iznosi oko 25 miliona dolara.

Bogatiji su nego što možete i da zamislite: 10 jutjubera koji zarađuju MILIONE od svojih kanala

Foto: Instagram printscreen/markrober

Rajan Kadži

Rajan Kadži izgradio je pravo carstvo zabave putem svog porodičnog Jutjub kanala „Rajanov svet“, gde objavljuje video snimke raspakivanja igračaka, edukativne sadržaje i porodične vlogove. Njegov šarmantan stil i pristupačan sadržaj doneli su mu vernu publiku od 39 miliona pretplatnika.

Rajen se takođe okušao u preduzetništvu — potpisao je ugovore sa Volmartom, Targetom i Nikelodeonom, a lansirao je i sopstvenu TV seriju. Ovaj trinaestogodišnjak ima procenjeno bogatstvo od 100 miliona dolara.

Credit: GREG GRUDT / UPI / Profimedia

Braća Pol (Džejk i Logan Pol)

Džejk i Logan Pol poznati su po svojim šalama, izazovima i vlogovima na Jutjubu, ali i po brojnim kontroverzama. Sve to doprinelo je njihovom meteorskom usponu u svetu digitalnih kreatora. Zajedno imaju više od 100 miliona pratilaca na društvenim mrežama.

Braća Pol izgradila su imperiju vrednu više od 250 miliona dolara, koja uključuje višemilionski ugovor sa WWE-jem, linije odeće i sportskih pića, kao i vrlo unosne saradnje sa drugim brendovima i kreatorima sadržaja.

Credit: Photo Image Press/Zuma / SplashNews.com / Splash / Profimedia

Pjudi Paj

Verovatno jedan od najpraćenijih kreatora na društvenim mrežama, Pjudi Paj (PewDiePie) stekao je bogatstvo početkom 2010-ih prenoseći video-igre uživo i praveći komične skečeve, šale i reakcije.

Pjudi Paj ima brojne sponzorske ugovore, sopstvenu liniju proizvoda, saradnje sa raznim brendovima i ugovore za knjige, što mu donosi neto vrednost veću od 50 miliona dolara.

Foto: Instagram printscreen/pewdiepie

Mark „Markiplajer“ Fišbah

Ova internet ikona započela je karijeru na Jutjubu objavljujući video snimke raspakivanja proizvoda, recenzije i komične skečeve, a ubrzo je stekla milione fanova.

Danas je ovaj višestruko talentovani kreator zakoračio u režiju, pisanje i filmsku produkciju. Takođe je i filantrop, jer je prikupio milione dolara putem prenosa uživo. Njegova procenjena neto vrednost premašuje 45 miliona dolara.

Credit: Alberto E. Rodriguez / Getty images / Profimedia

Habi Lejm

Video reakcije i viralni mimovi Habija Lejma doneli su mu neverovatnu popularnost na društvenim mrežama. On je najpraćeniji kreator na TikToku, sa više od 161 miliona pratilaca.

Ima brojne saradnje sa svetskim brendovima poput Hugo Boss, Sony Pictures, Walmart, Mr. Pink i Fortnite. Sve to zajedno čini njegovo bogatstvo procenjenim na 20 miliona dolara.

Habi ejm
Foto:Printscreen/Instagram:khaby00

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Povezane vesti

Najnovije iz Influence