Tvinfluenseri su novi trend koji je zahvatio društvene mreže, a reč je o blizancima koji odlučuju da se zajedničnim snagama bace u biznis i postaju influenseri.
Naime, jedan stručnjak za brendove je otkrio kako su "tvinfluenseri" sve popularniji, a često privlače dvostruku publiku, ali i zaradu. Takođe, postaju omiljeni mnogim brendovima zbog svoje jedinstvene sposobnosti fasciniranja pratilaca.
Laura i Klaudia Badura iz Londona, koji su počele da se bave manekenstvom od malih nogu, nedavno su se pojavile u Plejboju, a na Instagramu broje preko 225.000 pratilaca.
Ovaj trend su prihvatile i mame, pa je tako jedna proslavila svoje ćerke – Avu Mari i Leu Roze Klement, čiji profil prati čak 1,4 miliona ljudi.
Tvinfluenseri su često i muškarci pa tako devetnaestogodišnji Itan i Grejson Dolan iz Nju Džerziju imaju 4,7 miliona pratilaca.
– Ljudi su oduvijek bili fascinirani blizancima, a porodični element njihovog brenda je deo njihove privlačnosti. Iz perspektive brenda postoji posebna vrednost u radu s dvojnicima – posebno blizancima, jer postoji jedinstvena kreativnost koja se može istražiti kada je reč o prezentaciji proizvoda – kaže stručnjak za digitalni marketing Hana Ketlin.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.