Potpredsednik Facebook-a je podelio statističke podatke sa novinarima u četvrtak. Primetno je da oko 95% korisnika Facebook-a ne klikće na etikete upozorenja da bi pogledali postove koji su označeni kao lažni. Važno je da ova statistika pokriva period između marta i dana izbora, tako da ne nude nikakav uvid u postizborne napore kompanije da uspori dezinformacije u vezi koronavirusa.
Na istoj konferenciji podeljeni su i podaci o borbi kompanije protiv dezinformacija o virusu COVID-19. Između marta i oktobra Facebook je uklonio više od 12 miliona delova objava gde su deljene opasne dezinformacije o koronavirusu. Facebook uklanja pogrešne informacije za koje kaže da mogu dovesti do neposredne štete, poput lažnih lekova.
Globalna epidemija je sa sobom donela mnogo problema, kako u zdravstvenom sistemu, tako i u svim ostalim. Na društvenim mrežama krenule su da kruže lažne informacije, teorije zavere, a ljudi su vođeni tuđim stavovima počeli da veruju. Da ne bi došlo do socijalnih problema, Facebook je odlučio da spreči njihovo širenje.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.