Twitter je 2019.godine uveo prilično strogu zabranu političkih reklama. Kompanija je efikasno blokirala političare i organizacije poput PAC-a gde se prikazuju oglasi koji podržavaju političke kandidate, promovišu glasanje ili se traže donacije. Sada, kompanija ponovo preokreće tu politiku. Kompanija je preko Twitter naloga za bezbednost najavila da će ublažiti ta pravila oglašavanja.
Ranije su skoro svi politički oglasi bili zabranjeni. Oglasi zasnovani na motivima koji su pokrivali teme poput klimatskih promena ili abortusa bili su podložni raznim ograničenjima. Zatim, bilo je zabranjeno da se takvi oglasi plasiraju prilagođenoj publici i određenim starosnim grupama.
U saopštenju Twitter-a nije bilo puno detalja o pravilima oglašavanja. Naime, plan kompanije je da se Twitter više uskladi sa standardima političkog oglašavanja “na televiziji i drugim medijima”. Nije potpuno jasno šta to tačno znači. Međutim, vredi napomenuti da TV i emiterska tržišta koja koriste javni etar moraju da poštuju određena pravila FCC-a u vezi sa političkim oglašavanjem kojima Twitter možda ne podleže.
U svakom slučaju, promena bi mogla da pomogne Twitter-u da nadoknadi oglašivače koji su otišli u nedeljama nakon što je Elon Musk kupio kompaniju. Brendovi kao što su GM, Audi, General Mills i drugi pauzirali su oglašavanje na Twitter-u. Što se tiče Twitter-a, kompanija navodi da menja politiku jer veruje da „oglašavanje zasnovano na uzrocima može olakšati javni razgovor o važnim temama“.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.