Pretraži

KAKO DA IMAŠ VIŠE LAJKOVA NA TIKTOKU? Ovo su trikovi uz pomoć kojih će ti svaki video postati VIRALAN!

Hi-Tech
0
tiktok
Foto: Michaela Jílková / Česká ilustrační fotografie / Profimedia

Mnogi korisnici Tiktok aplikacije misle da je tajna u velikim pregledima i lajkovima korišćenje fyp heštega, ali to zapravo uopšte nije tako.

Foto: bigtunaonline / Alamy / Alamy / Profimedia

Na Tiktoku se dosta puta u nečijem opisu videa može videti #fyp što označava for you page, gde možeš videti sadržaj ljudi koje ne pratiš, a možda ni ne poznaješ.

Korišćenjem različitih heštegova na Tiktoku možeš doći do ciljane publike, ali ne znači uvek da će tvoj video postati viralan.

Kada kreiraš svoj sadržaj na Tiktoku imaš ideju ko bi trebao videti te video snimke, pa ako plasiraš šminkanje, logičnije je da ćeš staviti heštegove koji su povezani sa bjuti industrijom, a ne for you page.

Tvoj cilj je privući ljude da pogledaju ceo video, a možda ga čak i više puta, ostave komentar i zaprate, jer ih interesuje to.

Kada koristiš #fyp, zapravo daješ smernicu Tiktoku da šalje taj sadržaj svima koji su koristili taj hešteg, ne uzimajući u obzir njihove interese.

To može dovesti do toga da dobiješ sadržaj na svom feedu koji ne želiš gledati, zato je bitno koristiti ispravne heštegove.

Pored toga što ćeš ti dobiti sadržaj koji ne želiš na svojoj početnoj strani Tiktoka, tako će i drugi dobiti isto, pa će odziv na tvoje objavljene klipove biti manji i nećeš dobiti ono čemu si se nadao, već će tvoji videi uvek imati manje od hiljadu pregleda i proći će neprimećeno.

Ako želiš više pregleda, lajkova i komentara od tvoje prave publike, korišćenje #fyp heštega nije najbolja opcija.

Koristi heštegove koji odgovaraju opisu tvojih videa i nećeš imati problema sa viralnošću i lajkovima.

Još jedan od trikova je taj da ukoliko koristiš viralne saundove i tvoj video bi verovatno trebalo da postane viralan, ali i tu moraš povesti računa o korišćenju heštegova, jer na Tiktoku je sve povezano.

Ako budeš pratio ove trikove sigurno je da će tvoji videi biti viralni, ali sve zavisi i od tebe i tvog sadržaja, te nekada moraš biti i kreativan.

Kada sumiramo sve ostaje nam još jedna stvar, a to je satnica objavljivanja videa.

Iako bi možda želeo da objaviš video istog trenutka, a u isto vreme se nadaš i velikim pregledima, moraš se osvrnuti na satnicu objavljivanja, jer ukoliko objaviš video u sedam ujutru postoji mala verovatnoća da će tvoj video biti gledan, a ukoliko to uradiš u večernjim časovima i pritom ispoštuješ sve ostale trikove uspeh na Tiktoku ti se sigurno smeši.

Pak, ako Tiktok koristiš samo radi zabave, a ne sa željom za uspehom, ova pravila ti uopšte nisu važna, već samo uživaj i objavljuj!

 

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Povezane vesti

Najnovije iz Hi-Tech