Android Authority ima snimke ekrana TikTok-a koji podstiču korisnike da biraju između korišćenja besplatne verzije aplikacije sa oglasima ili nadogradnje na iskustvo bez oglasa. Prema snimku ekrana, neki korisnici imaju opciju da plate 4,99 dolara mesečno da ne vide oglase.
Test nivoa bez oglasa dolazi dok TikTok agresivno radi na diverzifikaciji odakle dolazi njegov novac. TikTok Shop, tržište u aplikacijama platforme, premešteno je na glavnu navigacionu traku za neke korisnike, a kompanija je gurala oglase i kupone, nadajući se da će ih privući da obave kupovinu.
Platforma se već mučila da moderira svoju ponudu u prodavnici – pregled Insajdera otkrio je da korisnici mogu da kupuju artikle zabranjene sopstvenim pravilima TikTok-a, uključujući domaću hranu, seksualne igračke i vitamine.
Druge platforme su povećale nivoe bez oglasa kao način da zaradite novac. Elon Musk je u prošlosti rekao da želi da ponudi nivo pretplate „skuplje“ koji prikazuje nula oglasa na Twitteru, koji se sada zove X. To se još nije dogodilo, ali kompanija kaže da X Premium pretplatnici dobijaju „približno 50 odsto manje oglasi” na njihovim vremenskim linijama. Izveštaji pokazuju da bi Meta mogao da ponudi verziju bez oglasa na Facebooku i Instagramu u EU kao odgovor na zabrinutost regulatora o privatnosti podataka.
[…] korisnici Tiktok aplikacije misle da je tajna u velikim pregledima i lajkovima korišćenje fyp heštega, ali to zapravo […]