Portparol kompanije Spotify kaže da kompanija „rutinski“ sprovodi testove. Neki dovode do poboljšanja proizvoda, dok drugi predstavljaju samo “važna učenja”. Kompanija ne komentariše buduće planove za NFT pilot. Usluga održava svoj sledeći Stream On događaj 8. marta, ali nema garancije da će se ova funkcija pojaviti.
Kompaniji nisu strani digitalni tokeni. Testirala je NFT galerije na stranicama umetnika prošlog proleća i zapošljavala ljude sa srodnim tehničkim iskustvom. Ovakav potez bi pomogao Spotify-ju da formira partnerstva u kojima bi mogao da podstakne slušanje tako što će muzičke selekcije proizvođača staviti iza paywall-a.
Međutim, tajming nije baš sjajan. Blockchain kompanije poput FTX-a i Coinbase-a otežavaju ili optužbama za prevaru ili kontinuiranim padom kripto tržišta. Interesovanje za NFT se takođe dramatično ohladilo u protekloj godini, delom zato što se imovina često ne prodaje dobro. Spotify takođe smanjuje troškove, a nedavno je rekao da će otpustiti 6% svoje radne snage.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.