Vidljivost na Tiktoku je jedna od najbitnijh stavki o kojoj morate da povedete računa ako ste odlučili da se upustite u influens svet i ako želite da ozbiljno zarađujete od svog profila.
Konačno ste ste odlučili na taj korak, rešili ste da postanete Tiktoker, želite čak i ozblijno da zarađujete od svojih klipova, međutim broj pratilaca nikako da vam dostigne zadvovoljavjuću cifru i nakon nekoliko napora već razmišljate da odustanete od svega i vratite se svom starom „offline“ životu.
Pre nego što napravite „korak ka odustajnju“ probajte na sledeće načine da rešite problem loše posete.
Kada se priča o Tiktoku, najbitnija stvar je broj pregleda koji imaju vaše objave. Ako ste se odlučili da aktivno koristite ovu društvenu mrežu onda bi prva stvar na umu trebala da vam bude na koji način da da privučete dovoljan broj ljudi na svoj profil kako bi vam porastao broj pregleda a da biste to uradili morate da se potrudite da vaš profil bude „vidljiv“.
Ako ste već razmišljali o ovome i preduzeli ste korake koji su doveli do poboljšanja, onda svaka čast, međutim ako ste u onoj grupi koja još uvek nema vidljivih rezultata, bar ne onoliko koliko biste vi voleli, onda verovatno nešto radite pogrešno, a ovo su najčešći razlozi zašto imate slabu vidljivost na Tiktoku.
Pre svega, da biste krenuli „putanjom rešavanja problema“ morate prvo da razumete zašto i da li je rešavnje te stavke uopšte bitno.
Koji god da je razlog zašto ste se upustili u snimanje Tiktok videa, da li je to da izreklamirate svoj brend ili da napravite zavidnu influens karijeru, vidljivost kanala je prvi stepenik na putu do uspeha.
Uzlaznost rasta vaših pregleda je ekvivalentna uzlaznosti rasta vašeg profila ili kako glasi popularan izraz „bustovanju“, pa upravo zbog toga porast posete će biti uzlazni stepenik ka boljoj zaradi ili većoj popularnosti.
Ako ste upoznati sa tim kako Tiktok algoritam funkcioniše, onda vam nije moglo promaći da što se više angažujete i što više objava postavljate to su veće šanse da više ljudi vidi neki od vaših klipova.
Kao što su nam mnogi danas popularni influenseri pokazali, ključna stvar kako bi ste postali popularni, je da jedan od vaših videa postane viralan, a Tiktok pregledi će vam sigurno pomoći u tome.
Prema nekim istraživanjima SEO stručnjaka Tiktok mesečno ima oko milijardu aktivnih korisnika. Zamislite samo koliko je to mogućnosti da neko poseti vaš profil. Na vama je onda da se pobrinete da oni na vašem profilu pronađu sadržaj koji ih zanima i koji bi podelili sa prijateljima i ubrzo vaš video postaje viralan, ubrzo postajete popularan influenser i vaša zarada vrtoglavo raste.
@milajaye virality = visibility which is 🔥🔥🔥 #socialmediamarketing #digitalmarketing #marketingtips #monetizeyourcontent #tiktokgrowth #viralvideos #onlineincome #tiktokstrategy ♬ original sound – JAYE | social media
Neredovno obajljivanje postova je samo jedan u moru razloga koji mogu uzrokovati slabu vidljivost na Tiktoku i samim tim nedovoljan broj pregleda. Ovo može biti veliki problem, ako ne znate koji su uzroci, ali ako znate, greške koje pravite, onda će vam rešenja ubrzo doći, a ovo su neke od najčešćih grešaka koje većina pravi.
Tiktok zajednica sadrži veoma dugu listu „normi i kodeksa ponašanja“ koju korisnici moraju da prate. Profili koji plasiraju „osetljiv“ sadržaj neće biti dobro rangirani. Platforma se proaktivno pridržava ovih pravila i očekujte da ćete dobiti penale ako se na vašem profilu pronađe ovakav sadržaj.
Osim što su ovakvi postovi kažnjivi i mogu dovesti i do trajnog gašenja profila, takođe mogu smanjiti i vidljivost vaših objava, odnosno preusmeriti posetioce i samim tim onemogućiti da vaš klip postane viralan.
Tiktok algoritam ima tu mogućnost da prepozna ako video koji si objavio nije tvoj i napravljen je da ga blokira i ne dozvoli postavljanje. Jednostavan način da proverite da li Tiktok vašu objavu tretira kao jednu koja krši autorska prava jeste da samo pogledate video i vidite da li ga Tiktok računa kao jedan pregled. Ako je broj pregleda i dalje nula, onda je vaša objava zasigurno blokirana.
@keepingupwiththesocials Everyone’s talking about it, but we all NEED to be doing it! Head to the comments to know how to use original content 👇 #socialmediatips #tiktokgrowth #tiktokstrategy #tiktokforbusiness #contentcreator #tiktokhelp #socialmediatips #socialmediamanager #contentcreator ♬ original sound – Shaq ✨ Social Media Manager
Postoji niz stvari koje ne možete objaviti na Tiktoku. Videi u kojima napadate nekoga, oni koji imaju seksualnu konotaciju ili sadrže prikaz bilo koje vrste nasilja ili neke ilegalne aktivnosti vodiće se kao neprimereni i platforma će ih blokirati.
Bilo koji video koji se nađe pod ovakvom kategorijom će prvo morati da ide na pregled da bi bio odobren.
Ukoliko si tek kreirao svoj Tiktok nalog i gotovo odmah postavio video, šanse da imaš dobru vidljivost profila su jako male. Misli o ovome: morate biti u mogućnosti da dokažete da je vaš nalog pravi a ne „bot“.
Uredite svoj bio, gledajte videe, ostvarite interakciju sa drugim korisnicima pre nego što postavite svoj prvi video.
Autentičnost je velika stvar za Tiktok. Ako je mobilni uređaj povezan na više od jednog Tiktok naloga, to može biti „crvena zastavica“ za Tiktok i tako smanjiti vidljivost.
Kao novi korisnik jako je bitno da se potrudite u prvih 5 videa, jer će njihova „popularnost“ u mnogome diktirati kasnije rangiranje na Tiktoku. Upravo zbog toga je jako bitno da proverite koje su to aktuelnosti i šta je popularno, tačnije šta će privući ljude da pogledaju vaš video.
Uvek uzmite u obzir svoju publiku kada postavljate video na Tiktoku. Budite strateški sa svojim objavljivanjem i uverite se da je vaša publika onlajn i spremna da pogleda vaš video. Ako na primer postavljate video noću kada vaši pratioci spavaju, postoji velika verovatnoća da ga ujutru nećete pronaći na svom „Fidu“, a kada je najbolje vreme za postavljanje Tiktok objava, možete pogledati ovde.
Tiktok nije imun na probleme sa serverom, sistemske greške i prekide. Upravo zbog toga je bitno da pokušate da ažurirate svoj nalog i proverite da li je sve u redu kada objavljujete post, da ne bi „otišao u zaborav“.
Heštegovi su veoma bitni kada objavljujete post na Instagramu. Oni su mali putokazi koji dovode publiku do vašeg profila. Oni su jedan od najboljih alata za pronalaženje vaših videa. Ako ne koristite „viralne“ i popularne heštegove vaša objava može izgledati „zastarelo“ . Upravo zbog toga je jako bitno da dobro proverite koji su „heštegovi“ trenutno najpopularniji i na taj način poboljšate vidljivost profila.
@rixirising hashtags to help you increase your views to go viral — learn how to use hashtags #hashtagstrategy #besthashtagstrategy #rixirising #howtogrow #socialmediamanagers ♬ Flowers – Miley Cyrus
Ako je vaš nalog privatan, samo vaši pratioci će moći da vide vaše postove, što u mnogome smanjuje mogućnost za popularnost. A ako imate mali broj pratilaca velika je verovatnoća da ćete pronaći nulu na brojaču pregleda. Nije nemoguće da ste slučajno postavili da vam nalog bude privatan. To možete proveriti kada odete u „podešavnja“, pa zatim u deo „provera privatnosti“.
Ako postoji volja postoji i način. S obzirom da to pravilo važi za sve zašto bi bilo drugačije sa Tiktokom. Dovoljno je da pratite samo nekoliko jednostavnih koraka i vaša vidljivost će se povaćati.
Uvek je dobro da pratite algoritam i da sledite pravila zajednice. Dobro istražite pravila da biste bili sigurni šta je dozvoljeno, a šta nije.
Ovo je korak koji koči mnoge, a to je pitanje šta će neko reći. Ako ste se upustili u snimanje, ne treba da vas bude briga. Besramno promovišite svoj Tiktok gde god stignete. Postavite link ka svom nalogu na drugim društvenim mrežama. Kačite svoje videe sa Tiktoka i na Fejsbuk i na Instagram. Eksterna publika koja dolazi sa drugih kanala je ključno rešenje za upseh.
@rachforaday What matters more on TikTok likes or views? #tiktoktips #contentcreatorsoftiktok #tiktokgrowthtips ♬ what matters more on TikTok likes or views – Rach
Iskoritite svu „moć“ heštegova i povećajte vidljivost svojih videa. Istražite koji su relevantni heštegovi, ali budite i autentični, ne preterujte sa previše heštegova i pratite šta vašoj publici privlači najviše pažnje.
Kako da proverite da li je vaš nalog „zamrznut“
Ako vidite da ste uradili sve što ste mogli, a broj pregleda i dalje ne raste moguće je da vam je nalog „zamrznut“, a evo načina kako da to i proverite.
Klikinite na „Privacy“
Nakon toga kliknite na „Settings Tab“
Potom “Join TikTok testers”
Potvrdite aplikaciju pomoću broja mobilnog telefona
Pratite instrukcije
Kada postanete profesionalac, možete da proverite kada god želite Tiktok analitiku i da li je vaš nalog zamrznut:
Idite na analitiku
Pritisnite „Content“
Izaberite bilo koji video
Idite na sekciju “for you”
Ako je broj vaših sviđanja i pregleda manjih od uobičajenog velika je verovatnoća da je vaš nalog zamrznut, a evo nekoliko načina da „odmrznete“ svoj nalog:
Objavite originalan i kreativan sadržaj
Uradite „bazično“ rešavanje problema: odjavite se sa Tiktoka, deinstaliarjte ga, pa ga potom ponovo instalirajte
Uklonite zabranjeni sadržaj
Razumevanje problema vam pomaže da pronađete najbolje moguće rešenje. Ovo pravilo važi za život uopšte, pa tako ni Tiktok nije izuzetak. Ako videi na kojima ste dosta radili i u koje ste uložili velike napore ne daju željene rezultate, proverite u čemu je problem i sasecite ga u korenu.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.