Podz tehnologija je komplementarna sa Spotify servisima i fokusom da slušaocima obezbedi pravi sadržaj u pravo vreme.
Pošto su podcast-ovi obično dugački do 30 minuta, veoma je teško i nezgodno za slušaoce da traže nove emisije. Preslušanje novih epizoda podcast-a nije toliko lako kao preslušavanje novih pesama. Zato je Podz razvio nešto što se zove „the first audio newsfeed“ koji reprodukuje prvih 60 sekundi različitih podcast-a. Podcast-eri često koriste aplikacije kao što je Headliner za kreiranje klipova koje promovišu na društvenim mrežama, a Podz prati istu ideju. Ali, umesto da podcast-eri manuelno biraju kako će da promovišu svoje emisije, Podz odabira klipove upotrebom svog modela mašinskog učenja, koji je treniran na više od 100.000 časova audio snimaka odabranih uz konsultaciju novinara i audio editora.
Pre nego što ih je kupio Spotify, Pods je dobio investicije u vrednosti od 2.5 miliona dolara od nekoliko kompanija, ali i poznatih ličnosti kao što je Paris Hilton. A ova akvizicija predstavlja samo još jedan dokaz da Spotify ozbiljno shvata perspektive podcast-a, kao i audio zabave generalno. A da bi maksimizovao svoje prisustvo na podcast sceni, kompanija neće uzimati nikakav procenat od pretplate na podcast-e do 2023. godine, nakon čega će uzimati samo 5 procenata.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.