U vreme digitalne revolucije sve se menja neverovatnom brzinom pa će mnoge stvari koje su danas popularne već sutra biti zastarele. Stranica eMarketer napravila je, na temelju događaja u ovoj godini, izveštaj o digitalnim trendovima koje bi trebalo ispratiti u 2020, piše "Business Insider".
Podaci su prikupljeni na temelju ponašanja korisnika interneta i ukazuju na to da će u budućnosti dosadašnje marketinške strategije postepeno slabeti, a da će na njihovo mesto doći vrednost, transparentnost i personalizovani sadržaj, koji će biti od značaja za opstanak kompanija, prenosi Index.
Kako zahtevi korisnika utiču na digitalno oglašavanje, od presudnog značaja je da se prate njihove potrebe.
Prema trenutnim predviđanjima, ovih pet trendova obeležiće godinu koja je pred nama.
1. Glasovne komande
Tehnologija glasovnih komandi napredovaće i podstaći dosadašnje načine pretrage sadržaja na internetu.
2. Google-ova konkurencija postaje jača
Google će ostati dominantna platforma za pretraživanje interneta, ali neki korisnici prebaciće se na druge pretraživače, što u naredim godinama može izazvati probleme za ovu kompaniju.
3. Online servisi potiskuju klasičnu televiziju
Tradicionalni TV servisi ostaće bez gledalaca zbog online servisa kao što su Netflix i Hulu, zbog čega će oglašivači morati da promene svoje strategije.
4. Korigovanje pravila o privatnosti korisnika
Pitanja privatnosti, o kojima se skoro stalno govori u vestima i na društvenim mrežama, dovešće do toga da platforme promene svoju dosadašnju praksu prikupljanja podataka svojih korisnika pa će stavke koje široki auditorijum ne prihvata morati da budu korigovane.
5. Broj korisnika Facebook-a se smanjuje
Broj korisnika Facebook-a će nastaviti se smanjuje i oglašivači će morati da krenu za njima kako bi zadržali publiku.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.