Pretraži

Meta mora da proda aplikaciju Giphy

Hi-Tech
0
Photo: Pixabay/Artapixel

Iako je CMA preispitala odluku u julu nakon što je sud stao na stranu kompanije po pitanju deljenje osetljivih informacija trećih strana. Sada je ipak odlučeno da bi sporazum i dalje mogao da naškodi konkurenciji ograničavanjem pristupa rivala Giphy GIF-ovima, zahtevajući nepovoljne uslove i smanjenjem digitalnih izbora oglašavanja.



Meta je kupila Giphy u maju 2020.godine. Tada je kupovina nezvanično procenjena na oko 400 miliona dolara. Kompanija se nadala da će kupovina poboljšati pronalaženje GIF-ova i nalepnica u Instagram-ovim pričama i direktnim porukama.

Kompanija je tvrdila da će Giphy biti “otvoreno dostupan” drugima. Međutim, CMA je pokrenula istragu mesec dana kasnije i utvrdila u avgustu te godine da bi otkup štetio konkurenciji u društvenim medijima i oglašavanju. Meta je odbacila te tvrdnje i uložio žalbu na nalog iz novembra 2021.godine o prodaji Giphy-ja. Kompanija je tvrdila da će poboljšanja na kraju ponuditi „više izbora za sve“.

Meta razočarana odlukom

Portparol kompanije Meta rekao je da je kompanija “razočarana” odlukom CMA. Međutim, kompanija će ipak poštovati ishod i sarađivati na daljoj prodaji Giphy-ja.

Neuspeh Giphy ugovora neće nužno oštetiti posao Mete. Međutim, ovakava odluka dolazi u trenutku kada kada zvaničnici preispituju kupovinu Instagram-a i WhatsApp-a od strane kompanije.

Federalna komisija za trgovinu je otišla toliko daleko da je tužila zbog kompaniju zbog kupovine VR aplikacije za vežbanje Within. Komisja je izrazila zabrinutosti da bi kupovina mogla ugušiti tržište virtuelnog fitnesa.

Izgleda da Meta ima naviku da kupuje kompanije je pod pomnim ispitivanjem. Takođe, preokret u slučaju Giphy ugovora sigurno neće ublažiti pritisak.

„Razočarani smo odlukom CMA. Međutim, prihvatamo odluku kao konačnu reč o ovom pitanju. Blisko ćemo sarađivati sa CMA. Zahvalni smo Giphy timu tokom ovog neizvesnog perioda za njihovo zalaganje i želimo im uspeh u budućnosti.

Nastavićemo da procenjujemo mogućnosti uključujući i akvizicije kako bi doneli inovacije i izbor većem broju ljudi u Velikoj Britaniji i širom sveta,“ rekao je potparol kompanije.

Tagovi

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Hi-Tech