Trenutno, korisnici mogu da kliknu na pojedinačnu objavu da bi je označili, ali ne postoji način da se to uradi u velikom obimu.
Instagram će takođe uskoro početi da testira način na koji korisnici mogu da naprave listu ključnih reči, fraza, emodžija i hashtagova u preporučenim objavama koje ih ne zanimaju i koje ne žele da vide. TikTok je predstavio sličnu funkciju zasnovanu na ključnim rečima u junu – već je dao korisnicima mogućnost da „ne sviđaju“ video zapise kako bi usmerili svoj algoritam ka više onoga što žele da vide.
Nove kontrole na Instagramu dolaze ubrzo nakon što su se korisnici pobunili zbog promena koje se gomilaju na platformi. Osim poplave Reels-a, mnogi korisnici Instagrama bili su uznemireni količinom preporučenog sadržaja koji se pojavljuje na njihovim fidovima sa naloga koje ne prate – nešto što je generalni direktor Meta Mark Zuckerberg rekao da će se ubuduće samo povećavati.
Instagram već nudi nekoliko načina da prilagodite svoj fid, kao što je odlaganje predloženih postova na 30 dana i dodavanje ljudi na listu „Omiljeni“ kako postovi sa tih naloga ne bi bili zakopani. Više podešavanja na stranici Istraži za fino podešavanje vašeg algoritma ima smisla — Meta se pomera kako bi se više fokusirala na otkrivanje jer radi na takmičenju sa TikTok-om.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.