Pretraži

INSTAGRAM JE REDIZAJNIRAO POČETNI EKRAN: Vraća se „Compose“ dugme

Hi-Tech
0
Photo: pixabay.com

Donje prečice su prvobitno imale Reels na centralnom mestu, Shop tab i Profile na desnoj strani sa Explore i Home tabovima na levoj strani.



Instagram je predstavio ovaj novi izgled krajem 2020. sa fokusom na Reels i Shop prečicu sa namenskim tabovima i pomeranjem compose dugmeta i prečice aktivnosti u gornji desni ugao pored poruka. Izgleda da Instagram sada pomera fokus sa Reels-a i da će compose dugme biti u sredini trake sa prečicama na dnu. Instagram se bori za pažnju u kratkom vertikalnom video formatu sa rivalskim TikTokom od 2020. godine i odlučio je da stavi sve svoje resurse na Reels – aplikacija je čak podrazumevano prikazivala Reels kada ste otvorili Instagram.

Photo: pexels.com/koof

Photo: pexels.com/koof

 

Instagram je bio pod intenzivnim pritiskom mega-influencera kao što su Kim Kardašijan i Kajli Džener koje su želele da Instagram prestane da gura video sadržaj i da se drži fotografija. Mnogi renomirani fotografi, uključujući Petera McKinnona, čak su prešli na društvene platforme koje su davale prioritet fotografijama u odnosu na video, kao što je Vero. Tab Reels će se pomeriti udesno da bi zamenila Shopping tab.

Shop tab nije bila mnogo korišćena jer su ljudi odlučili da posećuju prodavnice direktno sa svojih profila. „I dalje ćete moći da postavite i vodite svoju prodavnicu na Instagramu dok nastavljamo da ulažemo u iskustva kupovine koja pružaju najveću vrednost za ljude i preduzeća u fidovima, pričama, kolutovima, oglasima i još mnogo toga“, navodi Instagram u najavi.

Nove promene će početi da se primenjuju u februaru.

Tagovi

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Hi-Tech