Pretraži

INSTAGRAM JE PROŠLOST: Ovo je najpopularnija društvena mreža za mlade

Hi-Tech
0
Photo: pixabay.com

Kao što su se nekada mladi masovno preselili sa Facebook-a na Instagram, stručnjaci procenjuju da je sada došlo vreme za novu društvenu mrežu.

——————– Sponsored ——————–


Kada je Facebook postao popularan među starijima, mlađi su videli Instagram kao savršeno bekstvo od "matoraca". Ali oni su sada provalili i Instagram, pa su mladi masovno krenuli da otvaraju naloge na TikTok-u koji mnogi već nazivaju "novim Instagramom". 

TikTok je platforma za snimanje kratkih videa, poput nekadašnjeg Vinea, ali ova aplikacija deluje kao da će dosta duže izdržati.

Korisnici TikToka snimaju kratke video snimke koje objavljuju svojim pratiocima, što im daje veću mogućnost da postanu influenseri. 



Prerano je predviđati da li se radi o još jednom kratkotrajnom trendu koji će nestati kao i Vine, ali u obzir treba uzeti da je ova uspešna kineska aplikacija stekla masovnu popularnost širom sveta (što kod Vinea nije bio slučaj), dok u isto vreme ima neuspeh prethodnih platformi kao primer kako nešto ne treba raditi. 

Isto tako, TikTok očito radi na tome da bude što sličniji ostalim uspešnim društvenim mrežama pa su korisnici sredinom godine primetili da platforma sve više nalikuje Instagramu, što bi takođe moglo biti presudno za opstanak na tržištu koje "drma" jaka konkurencija. 


Ova aplikacija je postala poznata nakon što je aplikacija Musical.ly privukla veliku pažnju korisnika kao jedna od klasičnih "lip sink" aplikacija koja je omogućavala da se snimaju videi u kojima pevate na plejbek. Ali tu kompaniju je preuzela jedna kineska kompanija koja je sve korisnike preselila na novonastali TikTok. 

TikTok je već krajem prošle godine postao aplikacija s najviše preuzimanja u Apple store-u, a ubrzo je dogurala do 500 milioma aktivnih mesečnih korisnika. Globalno je prerasla više od milijardu skidanja širom sveta, a u tom je pogledu prestigla i Facebook i Instagram. 

Aplikacija je postala popularna zahvaljujući saradnjama sa poznatim ličnostima, a najviše Džimiju Felonu koji ju je koristio u svojoj emisiji.


Iako se radi o globalnoj aplikaciji, TikTok je fokusiran na lokalizaciju sadržaja pa je većina onoga što vidite specifična za zemlju u kojoj živite, s posebnim naglaskom na izazovima koja kompanija organizuje kako bi korisnike podstakla na stvaranje sadržaja. 

Jedna od prednosti je svakako i to da nema klasičnih reklama pa "feedovi" korisnika ne izgledaju kao oglasne ploče. To, naravno, ne znači da brendovi ne koriste izazove kako bi oglašavali svoj brend kroz aktivno uključivanje korisnika, ali i saradnju sa slavnima koji koriste TikTok. 

 

Tagovi

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Hi-Tech