Pretraži

Facebook lansira novu aplikaciju, cilj je da bude popularnija od YouTube-a i Twitch-a (FOTO)

Hi-Tech
0
Photo: Pixabay.com

Facebook-ova gejming aplikacija usresređena je na striming zajednicu, ali staviće naglasak i na igre koje igrači samo povremeno igraju online, kao što je Words with Friends. Aplikacija koju će uskoro predstaviti, prvo će se pojaviti na Android uređajima, ali ni vlasnici iOS telefona neće dugo čekati pre nego što ih Apple odobri.

Budući da spomenute platforme beleže ogroman rast što se korisnika tiče (posebno u vreme pandemije), Facebook smatra da je ovo idealno vreme da lansira aplikaciju. Ideja je isprva bila da se pojavi u junu, ali u Facebook-u veruju da je ovo pravi trenutak.



  • Investiranje u video igre postao je prioritet za nas jer igranje prepoznajemo kao vid zabave koji stvarno spaja ljude. To nije samo oblik pasivne konzumacije već interaktivna zabava koja zbližava – rekao je Fidži Simo za New York Times.

Facebook već godinama investira u videoigre i pokušao je da stvori striming zajednicu u saradnji s mnogim tvorcima sadržaja, pa čak i kroz organizaciju e-sport turnira. Ali uprkos ogromoj bazi koja broji dve i po milijarde korisnika, zaostaje za platformama kao što su Twitch i YouTube (u vlasništvu Amazona i Google-a) kada govorimo o satima koje njihovi korisnici provedu gledajući sadržaj.

Photo: Pixabay.com

Photo: Pixabay.com

To, svakako, ne znači da Facebook Gaming ne raste jer od 2018. do 2019. beleži rast od 210 posto, a učinio je i velike pomake što se tiče ekskluzivnog partnerstva s velikim facama u toj zajednici kao što su Gonzalo "ZeRo" Barrios, Corinna Kopf ili UFC šampionka Ronda Rusi, koja je ne samo mejnstrim zvezda već i veliki ljubitelj video igara.

Twitch je i dalje najjači i na njega otpada 61 posto odgledanih sati u decembru 2019, dok 28 posto pripada YouTube-u. Na četvrtom mestu je Microsoft-ov Mixer. Facebook će pokušati da dodatno ojača svoju poziciju tako da korisnicima olakša početak strimovanja "Go Live" opcijom, koja znatno skraćuje proces upload-a. Strimovi se automatski pojavljuju na privatnim profilima i pratocima je lakše da gledaju sadržaj, a kao i konkurencija, Facebook će ponuditi monetizaciju.

Jedino je pitanje hoće li ih gejmerska zajednica prihvatiti.

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Hi-Tech