Zato je i Adobe rešio da pokrene freemium model za Photoshop na web-u.
Naime, na događaju koji je održan u Parizu, Adobe je najavio da će započeti ovaj eksperiment sa Photoshop-om. Prvo će na ovaj način Photoshop moći da upotrebljavaju korisnici iz Kanade, za koje će web verzija ovog alata biti besplatna. Na duže staze, kompanija planira da umesto besplatnog pristupa uspostavi neku vrstu pretplate, ali će i tada osnovne funkcionalnosti Photoshop-a verovatno biti besplatne.
Naravno, da bi se Photoshop koristio na ovaj način i dalje će biti neophodno posedovanje (besplatnog) Adobe naloga.
Za sada se ne zna kada će ovaj eksperiment započeti, ni da li će biti proširen i na druge regione, ali će verovatno pomoći kompaniji da se uspešnije izbori sa konkurencijom. Uostalom, možemo da kažemo da je to samo još jedan od alata koji prati trendove i koji se sa lokalnih mašina seli u cloud.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.