Instagram je odbacio način na koji se do sada preusmeravala osoba ka određenom linku u Instagram pričama. Više se to ne radi tako što se „svajpuje“ gore – već sada postoji Link Sticker.
Kompanija kaže da je deljenje linkova korisno na mnogo načina za naloge svih veličina i vrsta, zbog čega proširuje pristup toj opciji koju su ranije imali samo brendovi i influenseri.
U prošlosti su influenseri i preduzeća uglavnom koristili tu opciju da usmere svoje gledaoce na određenu veb lokaciju – kako bi saznali više o proizvodu, pročitali članak, registrovali se za uslugu itd.
Možete da pristupite ovoj funkciji tako što ćete izabrati Link Sticker opciju u odeljku za stikere, nakon što snimite ili otpremite sadržaj u svoju priču (story). Nakon što izaberete „Link Sticker“, možete dodati izabrani link, a zatim potvrditi radnju.
Odatle možete da postavite link bilo gde u svojoj priči i promenite mu boju.
Instagram je ranije naglasio da odluka da se opcija Link Sticker-u proširi na sve mora biti pažljivo doneta, jer bi to moglo da utiče na integritet i bezbednost aplikacije.
Na primer, mogla bi da se koristi za širenje dezinformacija ili slanje neželjene pošte. Zato će nalozima koji dele dezinformacije i govor mržnje biti zabranjeno korišćenje ove opcije.
Instagram još uvek ne dozvoljava direktno linkovanje u objavama, zbog čega su platforme poput Linktree, Shorby i Linkin.bio postale popularne u poslednjih nekoliko godina. Međutim, sa ovim najnovijim proširenjem, korisnici sada imaju dodatni način da dele linkove preko svojih naloga.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.