Pretraži

Twitter testira funkciju podsetnika za liminirane proizvode

Hi-Tech
0
Photo: Pixabay.com

Korisnici Twittera ubrzo će početi da dobijaju obaveštenja kada trgovci puste u prodaju artikle ograničenog izdanja. Ova funkcija se najpre testira sa Diorom, Fossilom i Home Depot.



Luksuzni dizajneri i manji brendovi stvorili su trend ograničenih tzv. limited edition serija koje često rasprodaju u nekoliko minuta i izazivaju veliku uzbuđenje kod kupaca.

Twitter sada pomaže kupcima da dođu do limitiranog proizvoda. Korisnici mogu da koriste dugme „podseti me“ i da dobiju obaveštenje 15 minuta pre nego što se proizvod objavi.

Dakle, kupuju pre kupovine u „zatvorenoj prodavnici otvorenoj samo za njih“. Očekuje se da će nova funkcija biti više nego popularna.

Tagovi

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Hi-Tech