Pretraži

LinkedIn teži da postane poluautomatska mreža

Hi-Tech
0
Photo:Flickr

LinkedIn, koji je u vlasništvu Microsfota, koristi AI da bi predstavio temu sa kojom se čitaoci mogu baviti, odnosno pokušava da kreira poluautomatsku mrežu. 



Koristeći se algoritmima mreža prepoznaje šta je trend tokom dana a AI kreira teme za razgovor između korisnika. AI izaziva na reakcije oko kojih se okupljaju korisnici kako bi izneli svoje stavove u komentarima čime se povećava stopa angažovanja.

LinkedIn na ovaj način može da izazove veće interakcije na mreži čime se povećava njena popularnost ali i popularnost samih korisnika i klijenata. AI u ovom slučaju se koristi samo kao izazivač a ne kao i sprovodilac odluke.

Tagovi

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Hi-Tech