Međutim, za takav biznis je potrebno mnogo novca, ulaganja, truda i posvećenosti, a dame koji su sve to imale u ključnom trenutku, nalaze se našoj listi koju vam predstavljamo u nastavku teksta.
Jedna od naših poznatih ličnosti koja je nedavno uplovila u preduzetničke vode je pevačica Emina Jahović, koja osim ljubavi prema muzici, gaji i ljubav prema kozmetici. Ona je u prvoj polovini oktobra u Beogradu i Istanbulu predstavila svoju kozmetičku liniju pod nazivom Yaemina Beauty, na kojoj je vredno radila u proteklih pet godina sa svojim stručnim timom saradnika za lepotu u kozmetičkoj industriji. Pevačicin brend lepote se sastoji od 55 najkvalitetnijih proizvoda za šminkanje u 16 kategorija, koji su najvećim delom proizvedeni u Italiji.
Emina je na predstavljanju svoje kozmetičke linije istakla da je ponosna što najveći deo njenog tima čine samostalne i jake žene.
Pre Emine svoj biznis je pokrenula Sofija Milošević, koja važi za jednu od naših najpoznatijih i najupešnijih manekenki. Ona je oprobala u poslu kreatorke i prošle godine predstavila svoju prvu kolekciju haljina "Sofi Milo". Ona je tada izjavila da je želi da napravi haljinu, koja nije preskupa, ali je za svaku posebnu priliku u životu.
Podsetimo, Sofija je nedavno otkrila da je pripremila novu kolekciju haljina pod nazivom "A", koja je inspirisana njenim naslednikom Aleksejem, koga je dobila u vezi sa fudbalerom Lukom Jovićem.
Na stranoj šou-biz sceni jedna od najuspešnijih i nabogatijih žena na svetu je Kajli Džener. Dženerova je osnovala brend Kylie Cosmetics sa 18 godina i tako postala najmlađa samoostvarena milijarderka u istoriji. Kajli je prvu milijardu zaradila u 21. godini i pretekla Marka Zakerberga, koji je to postigao u 23. godini života. Međutim, nakon nekog vremena Kajli je odlučila da proda 51% svog brenda konglomeratu "Coty Inc" zahvaljujući čemu je zaradila neverovatnih 600 miliona dolara.
Podsetimo, Kajli je stekla svetsku slavu učešćem u rijaliti šouu njene porodice "U korak sa Kardašijanovima", u kojem se pojavljuje od svoje devete godine. U početku je sa sestrom, manekenkom Kendal Džener, kreirala liniju odeće, a onda je započela svoj biznis sa kozmetikom.
Još jedna pripadnica klana Kardašijan, Kim, krenula je preduzetničkim stopama mlađe sestre Kajli i napravila svoju kolekciju donjeg veša i steznika pod nazivom "Skims". U početku je nazvala brend "Kimono", ali je nakon pisma koje je dobila od gradonačelnika Kjota, bivše carske prestonice Japana, u kom ju je zamolio da smisli novo ime, morala da promeni naziv, jer je kimono tradicionalni japanski odevni komad.
Starletina linija donjeg veša "Skims" je namenjena ženama različitih figura i boja kože, a cena njenih proizvoda je pristupačna. Kardašijanka redovno obaveštava fanove o novim komadima, koji se nose ispod odeće, na društvenim mrežama, gde često objavljuje slike u "Skims" vešu, čije je zaštitno lice.
Kim je nedavno u svoju ponudu uvrstila i plišane trenerke, koje su se nosile 2000-ih godina, a njih je predstavila uz pomoć svoje prijateljice Paris Hilton, koja je učestvovala u kampanji. Inače, kolekciju čine trenerke, pidžame i ogrtači u četiri boje. Prodavaće se od 21. oktobra, a do tada potencijalni kupci mogu da se prijave na listi čekanja na zvaničnom sajtu Skimsa.
Pevačice sa svetskom popularnošću takođe su se okušale na drugim poljima pored muzike. Jedna od njih je muzička zvezda sa Barbadosa Rijana. Ona je pokrenula svoj brend donjeg veša "Savage X Fenty", u kojem se često slika kako bi što bolje predstavila svoju novu kolekciju. Osim donjeg rublja, Rijana ima i kompaniju "Fenty Beauty" , koja je postala partner sa najvećom luksuznom grupom na svetu LVHM. Njen brend je samo u prvih nekoliko nedelja poslovanja zaradio 100 miliona dolara, na šta je uticala Rijanina slava, ali i njeni pratioci na Instagramu, kojih trenutno ima 87 miliona.
Lejdi Gaga se takođe pridružila poznatim damama, koje su započele biznis sa kozmetikom. Ona je svoj brend nazvala "Haus Laboratories", a u svoju ponudu ubraja pudere, hajlajtere, olovke i senke za oči, sjajeve, bronzere, sredstva za čišćenje i negu lica, maske, losione za telo, kreme, ali i parfeme. Pevačica kao i njene koleginice često predstavlja nove prizvode na svom Instagram profilu, gde je prati više od 44 miliona ljudi.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.