Pored muzike i glume, Dženifer Lopez je našla dodatan način da uveća svoju zaradu. Osim što je napravila brend od svog imena, pevačica je rešila da osigura svaki deo svog tela i zaradi na tome.
Prema pisanjima američkih medija, procenjuje se da je pevačicina vrednost 360 miliona dolara, a osim na koncertima i filmovima, Dženifer ogroman novac zarađuje i na račun savršenog tela.
Samo je zadnjicu osigurala na 27 miliona dolara. Pored cipela koje sama dizajnira, Lopez daje savete i kako negovati stopala. Zato svaki minut pojavljivanja njenih nogu u reklami košta milion dolara, tvrde američki mediji.
Modni brendovi plaćaju joj od 200 do 500 hiljada dolara da crvenim tepihom prošeta u njihovoj kreaciji. Snimila je i reklamu za negu kose, a za to su joj platili 2,9 miliona dolara.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.